22767
۰۹ شهریور ۱۳۹۶

طرح کانون مدرسه فضای مدارس را بانشاط می‌کند

طرح‌هایی مانند کانون مدرسه می تواند به ایجاد نشاط در مدارس و اشتیاق بچه‌ها برای حضور در مدرسه کمک کند.

به گزارش کودک پرس ، سیدمحمد بطحایی که هم‌زمان با هفته دولت برای افتتاح برخی از پروژ‌های رسمی عمرانی و فرهنگی استان خراسان شمالی سفر کرده است در بجنورد و در نشست خبری با خبرنگاران، مساله جذاب سازی و با‌نشاط‌کردن فضای مدارس را یکی از برنامه‌های جدی وزارت آموزش و پرورش دولت دوازدهم عنوان کرد و گفت: این مساله در برنامه تفصیلی که ارایه کرده‌ام دیده شده و امیدواریم بچه‌ها با برنامه‌هایی که ما برای این موضوع پیش‌بینی شده است با میل و رغبت بیشتری وارد مدرسه شوند.

 

 

 

وی که به تازگی به عنوان وزیر جدید آموزش و پرورش در دولت دوازدهم از مجلس شورای اسلامی طرح کانون مدرسه را که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اجرا می‌شود یکی از این برنامه‌ها عنوان و تاکید کرد این طرح نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته با حجم بسیار گسترده‌تری نسبت به گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

 

 

طرح کانون مدرسه حاصل همکاری کانون و وزارت آموزش و پرورش است و بر اساس آن دانش‌آموزان مدارس با حضور در مراکز کانون اطراف خود برخی از سرفصل‌های کتاب‌های درسی را با شیوه‌های رایج در کتاب‌خانه‌های کانون فرامی‌گیرند.

 

 

کلیت اجرای این طرح نیز به تازگی بر اساس یک تفاهم‌نامه بین کانون و معاونت آموزش ابتدایی مورد توافق قرار گرفت تا در سال تحصیلی 1397-1396 دور جدید این طرح در سراسر کشور اجرا شود.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار