موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
22618
۰۸ شهریور ۱۳۹۶

جنگ شاد برای کودک و خانواده

در جنگ شاد کودک و خانواده، مخاطبان شاهد یک نمایش آموزنده خواهند بود و همچنین در کنار نمایش، برنامه هایی مثل استنداپ کمدی، موسیقی و خوانندگی نیز توسط طاها قاسمی اجرا می شود.

به گزارش کودک پرس ،به مناسبت عید سعید قربان جنگ شاد کودک و خانواده، همراه با اجرای نمایش «باغ همیشه بهار» و برنامه های دیگر تا ۱۲ شهریور ماه در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد شهرستان فلاورجان برگزار می شود.

 

محسن مختاری تصریح کرد: نمایش «باغ همیشه بهار» به نویسندگی و کارگردانی اینجانب، روایتگر داستان باغی است که حیوان های آن به خاطر مهر و محبت و دوستی فیما بینشان اسم آن را باغ همیشه بهار گذاشته اند اما روزی از روزها سه روباه این باغ را پیدا می کنند و با نقشه سعی دارند به آن وارد شوند تا اینکه…

وی افزود: در این بازیگرانی چون اصغر قاسمی، مصطفی نیکان، محمد صفری، ابوالفضل مرتضی پور، عاطفه قاسمی، مائده رهنما، عارفه اکبری، امید قدیری، آرزو بلدی، زهرا براتی و نیروانا شمس ایفای نقش می کنند.

این کارگردان ادامه داد: همچنین مهدی اکبری به عنوان دستیار کارگردان، فرهاد مختاری به عنوان سرپرست گروه، ابوذر مختاری به عنوان طراح صحنه، سید هادی میرلوحی و محمدرضا جمشیدی به عنوان مدیر صحنه، عرفان محمدی برای تدارکات، مهری مختاری به عنوان طراح لباس و محمد کیانی برای آهنگسازی و تنظیم ما را در اجرای آن یاری می کنند.

علاقمندان برای حضور در این جنگ شاد تا ۱۲ شهریور ماه فرصت دارند هر شب رأس ساعت ۲۰:۳۰ به سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان واقع در خیابان فردوسی، جنب نیروی انتظامی مراجعه کنند.

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار