موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
22480
۰۵ شهریور ۱۳۹۶

قم، میزبان رقابت‌های هندبال دختران

پيكارهاي هندبال قهرماني پسران رده‌هاي سني نونهالان و نوجوانان دختر كشور در قم برگزار مي‌شود.

به گزارش کودک پرس ، حسین محمدخانی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون هندبال، میزبانی رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان هندبال دختران کشور به هیأت‌ هندبال استان قم سپرده شده است.

 

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور تیم‌های هیأت‌ هندبال استان‌های قم، البرز، تهران، گیلان و مازندران در روزهای دهم تا چهاردهم شهریور ماه در سالن ورشی نرگس که سالن اختصاصی هیأت‌ هندبال استان قم واقع در بوستان تفریحی ورزشی نرگس قم است به انجام خواهد رسید.

 

رئیس هیأت‌ هندبال استان قم با بیان اینکه بازی‌ها به صورت جداگانه برگزار می‌شود، اضافه کرد: ابتدا رقابت‌های رده سنی نونهالان در روزهای 11 و 12 شهریور به انجام می‌رسد و تیم‌های این رده سنی تا دهم شهریور وارد قم می‌شوند و از صبح شنبه آینده رقابت خود را آغاز می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه حضور بازیکنان سایر استان‌ها در تیم‌های این منطقه با مجوز رئیس هیأت‌ هندبال هر استان بلامانع است، خاطرنشان کرد: سپس نوبت به برگزاری مسابقات رده‌ سنی نوجوانان می‌رسد و بعد از ورود تیم‌ها تا روز دوازدهم شهریور، تیم‌های این رده سنی نیز در روزهای 13 و 14 شهریور ماه در سالن نرگس قم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

 

محمدخانی با بیان اینکه خوابگاه مجموعه ورزشی شهید حیدریان برای اسکان تیم‌ها در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: مسابقات بر اساس قوانین و آیین‌نامه‌های فدراسیون هندبال برگزار می‌شود و هر استان برای حضور در این رقابت‌ها، در هر رده سنی دو سهمیه دارد.

 

وی که مسوولیت دبیری منطقه دو هندبال کشور را بر عهده دارد، اضافه کرد: محمدحسین شکیبافر مدیر منطقه دو هندبال ایران است و مریم کریمیان نیز مسوولیت نایب‌رئیسی این منطقه را بر عهده دارد، همچنین استان‌های البرز، تهران، قم، گیلان و مازندران در منطقه دو هندبال کشور قرار دارند.

 

 

 

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار