22473
۰۵ شهریور ۱۳۹۶

برای کودکانتان نوشت افزار ایرانی بخرید

با فرارسیدن ماه شهریور، عطر و بوی مهر بیش از پیش فضای خانواده های ایرانی را پر کرده و لزوم استفاده از نوشت افزار در برابر سایر نیازها خودنمایی می کند.

به گزارش کودک پرس ، انتخاب نوشت افزار تاثیر بسزایی در شکل گیری شخصیت فرهنگی دانش آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی دارد به گونه ای که می تواند بر شخصیت اجتماعی کودک تاثیرگذار باشد و آینده وی را به سوی جهتی خاص هدایت کند. بر اساس تحقیقات انجام شده، کودکانی که طرح های ایرانی و اسلامی را برای وسایل خود انتخاب می کنند، آرمان ها و اهداف شان به واقعیت نزدیک تر است و امکان محقق شدن آن بیشتر خواهد بود.

 

به بیانی دیگر، داشتن جوانانی با آرمان های حقیقی و معنوی یکی از ثمرات مهم ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی می باشد. در سوی دیگر نیز، کودکانی که با شخصیت های تخیلی غیر ایرانی و اسلامی ارتباط معنوی برقرار می کنند، به دنبال آرزوهایی پوچ و بی ارزشی می روند که متاثر از این نوع ارتباط معنوی است.

 

در واقع می توان گفت در مسائل تربیتی که انتخاب نوع نوشت افزار جزئی از آن به حساب می آید، تقلید از غرب جز فاجعه چیزی به بار نمی آورد و نسل آینده ما را از نظر روحی نابود می کند. از جهتی دیگر به وسیله نوشت افزارهای ایرانی اسلامی می توان سبک زندگی دینی که یکی از ضرورت های جامعه ی اسلامی است را، از دوران کودکی آموزش داد چرا که سبک زندگی اسلامی متناسب با عواطف و رفتارهای انسانی می باشد.

 

عبدالله نجفی مسئول بسیج رسانه استان بوشهر در نشست نخبگان و فعالان رسانه، گفت: موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی توسط دنیای غرب مورد هدف قرار گرفته است و دنیای غرب درنظر دارد کشورها را به آرامی در دست بگیرد و به سمت و سویی که می خواهد پیش ببرد.

 

در بین اقشار مختلف جامعه ما، دانش آموزان در رده های مختلف سنی از اصلی ترین هدف دشمنان در این هجمه ها هستند. حال با وجود آگاهی از قصد و غرض جهان غرب نسبت به جمهوری اسلامی اما مغازه های نوشت افزار ما از محصولات غیراسلامی و غیر ایرانی پر شده است.

 

احمد دهباشی مسول مرکز مهدویت استان بوشهر با بیان این که بایستی استفاده از کالای ایرانی و اسلامی به ویژه در حوزه نوشت افزار فرهنگ سازی شود، اظهار داشت: اگر شخصیت های برجسته و مذهبی کشورمان از جمله شهدا را بهتر معرفی می کردیم، فرزندان ما بیش از حال حاضر به سوی محصولات ایرانی اسلامی سوق پیدا می کردند و شخصیت های تخیلی و باطل غیراسلامی از جمله بنتن در بین دانش آموزان محبوب نمی شد.

 

جلوگيري از واردات كالاها و نوشت افزارهاي چيني در بازار يكي از مهمترين مواردي كه مي تواند به حمايت از توليد داخلي و كالاهاي ايراني و ترغيب دانش آموزان به خريد و استفاده از نوشت افزارهاي ايراني اسلامي كمك كند و از جهتي از تعطيلي توليدات داخلي جلوگيري، زمينه هاي شغلي را افزايش و بيكاري را كاهش و نيز به اقتصاد كشور كمك كرد.

 

حال که در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، کمی بیندیشیم تا آینده فرزندان مان و در تبع آن سرنوشت کشورمان را درخشان رقم بزنیم. نبايد از نقش خانواده و آموزش و پرورش در ترويج اين فرهنگ ايراني اسلامي غافل شد چراكه شكل گيري و الگوگيري فرزندان در سن دانش آموزي در همين دو محيط صورت ميگيرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار