22226
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
رییس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد؛

کمک هزینه تغذیه کودکان نیازمند 30 درصد افزایش یافت

رییس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمک هزینه تغذیه کودکان نیازمند کمتر از 5سال مناطق محروم استان از ماهیانه 750هزار ریال برای هر کودک با 30درصد افزایش به بیش از یک میلیون و 800هزار ریال رسیده است.

به گزارش کودک پرس ،  رییس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمک هزینه تغذیه کودکان نیازمند کمتر از 5سال مناطق محروم استان از ماهیانه 750هزار ریال برای هر کودک با 30درصد افزایش به بیش از یک میلیون و 800هزار ریال رسیده است.
عبدالحمید محمودی با بیان اینکه این میزان پرداختی به منظور ارتقای شاخص سلامت 500کودک نیازمند در شهرستان های سمیرم، فریدونشهر و اصفهان اجرا می شود افزود: بیش از دو هزار کودک بی بضاعت کمتر از 5سال استان از کارت تغذیه با هزینه ماهیانه 750هزار ریال استفاده می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود گفت: تنها حدود 15درصد از دریافت کنندگان سبد غذایی استان از افراد زیر پوشش کمیته امداد هستند.

رییس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد استان اصفهان گفت: برنج، حبوبات، مرغ، ماکارونی، روغن و تخم مرغ از اقلام این سبد غذایی است.

طرح تغذیه کودکان کمتر از 5سال از سال 1385 تاکنون در استان اصفهان اجرا شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار