موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
221921
۱۲ اسفند ۱۳۹۹

محکومیت یک کودک فلسطینی به ۴ سال زندان

رژیم صهیونیستی، رامز حموده نوجوان فلسطینی از روستای المدیه غرب رام الله را به ۴ سال زندان محکوم کرد.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما؛  رژیم صهیونیستی نوجوان پانزده ساله فلسطینی را به چهار سال زندان محکوم کرد.

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی گزارش داد؛ دادگاه مرکزی رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه «اللد»، رامز حموده نوجوان فلسطینی از روستای المدیه غرب رام الله را به ۴ سال حبس محکوم کرده است.
این کمیته در اطلاعیه مطبوعاتی اعلام کرد اسیر حموده نوجوان ۱۵ ساله، در تاریخ ۹/۲۵/۲۰۱۹ در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «مکابیم» در غرب رام الله دستگیر و کیفرخواستی علیه وی به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد، صادر و سرانجام به ۴ سال زندان محکوم شد.

پیشتر نیز جنبش جهانی دفاع از کودکان درگزارشی به گزارشگر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین به وضعیت کودکان فلسطینی   در بازداشت رژیم صهیونیستی هشدار داده بود.

براساس اعلام جنبش جهانی دفاع از کودکان ، طبق آمار مرکز زندان‌های رژیم صهیونیستی، تعداد کودکان و نوجوانان فلسطینی محبوس در زندان‌های این رژیم تا پایان اوت گذشته ۱۵۳ تن بوده است.

این جنبش در ادامه با اشاره به اینکه سالانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ کودک و نوجوان فلسطینی بازداشت و در دادگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی محاکمه می‌شوند، تاکید کرد: اسرائیل تنها طرفی در جهان است که کودکان را بازداشت و به صورت برنامه‌ریزی‌شده‌ای آنها را در دادگاه‌های نظامی محاکمه می‌کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار