موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
221543
۲۹ بهمن ۱۳۹۹

مرگ کودک خوزستانی به دنبال سقوط در جوی روباز

مدیر آب و فاضلاب اهواز از جان باختن پسربچه‌ای به علت سقوط در جوی روباز درویشیه‌ی کوت عبدالله خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،غلامرضا صفرنژادی مدیر آب و فاضلاب اهواز با اعلام این خبر اظهار داشت: دانیال نواصری کودک دو ساله ساکن منطقه درویشیه‌ی کوت عبدالله متاسفانه به علت سقوط در جوی روباز، جان خود را از دست داد.

صفرنژادی افزود: تکمیل نشدن شبکه فاضلاب و عدم سرپوش جوهای روباز در کوت عبدالله معضل اساسی این منطقه است و مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: مقرر شد در طرح جامع فاضلاب با تامین اعتبار مورد نیاز مشکل فاضلاب این شهرستان برطرف شود.
شاهدان عینی نیز می گویند بعد از دو ساعت جستجو پیکر این کودک معصوم پیدا شده است.
پیش از این نیز چندین بار کودکانی در مناطق مختلف اهواز (اغلب در حاشیه شهر) در جو‌های روباز و یا چاه‌های فاضلاب سقوط کرده و کشته شده اند اما این مساله همچنان حل نشده است.
در سال ۹۶ در پی سقوط یک کودک سه ساله در کانال فاضلاب در کوی منابع طبیعی، دادستان اهواز به پرونده ورود کرد و مدیران شهرداری و آبفا به مراجع قضایی فراخوانده شدند.
مرگ محمد صادق زرگانی در ۱۰ فروردین ۹۵، محمد عرفان عبیداوی کودک یک و نیم ساله در ۱۹ اردیبهشت ۹۷ و علی بروابه کودک سه ساله در ۲۲ مرداد ۹۷ و صدیقه حیدری دختر خردسال در کوی سیاحی ۱۹ مرداد ۹۹ و اینک دانیال نواصری۲ ساله نشان از نابسامانی وضعیت فاضلاب و مجاری دفع آب‌های سطحی و بی توجهی به زیرساخت‌های شهری در اهواز علیرغم وعده‌های مکرر مسئولان دارد.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار