موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
21827
۲۴ مرداد ۱۳۹۶

درآمد یک میلیارد ریالی برای کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درآمد این کانون با فروش محصولات تولیدی کودک و نوجوان از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است.

به گزارش کودک پرس ، عیسی گرجی زاده روز سه‌شنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: درحالی‌که میزان درآمد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان در سال گذشته تنها 800 میلیون ریال بوده است.
وی افزود: درآمدهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از طریق فروش محصولات تولیدی قشر کودک و نوجوان این استان در مراکز فرهنگی و هنری استان ازجمله سفال و عروسک کسب می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبارات عمرانی و جاری کانون پرورش فکری این استان در سال 1396 به ترتیب هفت میلیارد ریال و 100 میلیون ریال است.
گرجی زاده عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد دارای 18 مرکز فرهنگی و هنری شامل 11 ثابت، پنج سیار و 2 پستی است.
وی ابراز داشت: 11 مرکز فرهنگی و هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد مجهز به سالن سینمای کودک بوده و در آنها به‌طور مستمر برای قشر کودک و نوجوان استان فیلم پخش می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور برقراری هر چه بیشتر عدالت آموزشی، فرهنگی، هنری و ادبی در این استان یک مرکز فراگیر فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان معلول استان در یاسوج راه‌اندازی شده که در آن خدماتی ازجمله بازی، سرگرمی و شعرخوانی به‌طور رایگان ارائه می‌شود.
گرجی زاده با اشاره به مغفول و مظلوم واقع‌شدن مسائل فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: نهادهای فرهنگی این استان نیز کمبود اعتبار داشته و یا طرح و برنامه خاصی برای انجام امور فرهنگی ندارند.
وی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار، افزود: اصحاب رسانه با بیان مسائل و مشکلات جامعه از حقوق اجتماعی مردم بدون هیچ چشمداشتی دفاع می‌کنند.
گرجی زاده بیان کرد: نقش خبرنگاران در زمینه ترویج مسائل فرهنگی و رفع مشکلات موجود در این راستا چشمگیر بوده و بر هیچ فردی پوشیده نیست.

منبع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار