21699
۲۲ مرداد ۱۳۹۶
معاون پارلمانی ریس جمهور خبر داد؛

۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل درمناطق محروم کشور شناسایی شدند

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری از شناسایی ۴۰ هزار نوآموز در دولت یازدهم در مناطق محروم کشور خبر داد وگفت :در این دولت شاهد پوشش ۹۴ درصدی دانش‌آموزان هستیم

به گزارش کودک پرس ، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری از شناسایی ۴۰ هزار نوآموز در دولت تدبیر و امید در مناطق محروم کشور خبر داد وگفت :در این دولت شاهد پوشش ۹۴ درصدی دانش‌آموزان هستیم
وی با اشاره به اجرای ۸۱۷ ۴ پروژه عمرانی آموزشی در دولت تدبیر و امید ، افزود: در این دولت ۲۸هزار کلا‌س درس ساخته شده است و شاهد رشد ۲۱ درصدی همکاری تعهدی خیرین مدرسه‌ساز در کشور بوده‌ایم.
او با تاکید بر این که امروز در کشور بیش از هر زمان دیگری به کمک نیکوکاران نیازمندیم گفت : مردم تاکنون هر جا نیاز بوده به کمک نظام اسلامی شتافته‌اند.
امیری با اشاره به این که توفیق خدمت به مردم نصیب هر کسی نمی‌شود ،افزود: در کشور به شدت نیاز به ساخت اماکن آموزشی به ویژه در مناطق محروم داریم .
همچنین استاندار کرمان در این آیین اعلام کرد : استان کرمان به ۵۰۰۰تخت بیمارستانی نیاز دارد که تامین ۲۰۰۰تخت در حال انجام است و از این تعداد ۱۰۰۰ تخت به کرمان اختصاص دارد..
علیرضا رزم حسینی با اشاره به این که بروکراسی اداری سم توسعه اقتصادی است، گفت: همه کارهایی که در گذشته انجام شده قابل تقدیر است و نباید با زیر سوال بردن عملکرد دیگران اعتما‌د‌سوزی بکنیم. وی هدف اقتصاد مقاومتی را تقویت بنیه اقتصادی خانواده دانست و افزود: روستائیان اگر شغل نداشته باشند روستاها را خالی می‌کنند.
او با اعلام این که هدف معین‌های اقتصادی در مناطق هشتگانه استان کرمان نگهداشتن مردم در این مناطق است، تاکید کرد: این امر با ایجاد شغل در آن مناطق محقق می شود.
رزم حسینی یاد آورشد :اگر می‌خواهیم توسعه پایدار در کشور داشته باشیم باید از ظرفیت‌های مردمی و نیکوکاران استفاده کنیم .استاندار کرمان با اشاره به ساخت مجتمع آموزشی منطقه زنگی‌آباد توسط ماشاالله زنگی‌آبادی گفت :
‌این نیکوکار اقدام های بسیاری برای رفاه مردم در استان انجام داده است وبه پیشنهاد وی تفاهمنامه ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در کرمان نیز امضا می‌شود.
گفتنی است ؛ مجتمع بزرگ آموزشی دخترانه منطقه زنگی‌آباد با۶۰۰۰ متر مربع زیربنا و۶۴ کلاس در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع ساخته شده است .

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار