21327
۱۵ مرداد ۱۳۹۶

یاوران نماز در مهد های کودک خراسان جنوبی

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت:طرح یاوران نماز در راستای اجرای برنامه های شورای امر به معروف و نهی از منکر در مهد های کودک استان برگزار می شود.

علی عرب نژاد مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در اولین شورای امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی استان از اجرای بسیاری از طرح ها در فعالیت های بهزیستی از قبیل حضور روحانیون در مراکز شبه خانواده و یاوران نماز در مهدهای کودک خبر داد.

وی بر اهمیت نقش امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم خانواده تأکید نمود.

عرب نژاد گفت:اداره کل بهزیستی به عنوان یک دستگاه دولتی،متولی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه مراکز و مؤسسات زیادی در سطح استان زیر نظر بهزیستی فعالیت می کنند،افزود:بیش از 700 مرکز،مؤسسه خیریه و NGO در سطح استان از طریق سازمان های مردم نهاد در راستای اجرایی نمودن این فریضه الهی فعال هستند که هدف آنها اشاعه نمودن خوبی ها در راستای اهداف سازمانی و پیشگیری از منکراتی است که در قالب آسیب های اجتماعی تعریف می شود.

وی گفت:اجرای بسیاری از طرح ها در فعالیت های بهزیستی از قبیل حضور روحانیون در مراکز شبه خانواده ،طرح یاوران نماز در مهد های کودک و نشست خانواده مطهر همسو با اصول و برنامه های شورای امر به معروف است.

علی عرب نژاد اجرای طرح الگوسازی مدیران و مسئولان نسبت به موضوع عفاف و حجاب و امر به معروف از طریق ستاد امر به معروف استان را خواستار شد و افزود:کارکنان دولت به خصوص مدیران که مردم به آنها به عنوان الگو نگاه می کنند باید از آسیب ها،منکرات و ناهنجاری های اجتماعی دوری نمایند تا در مرحله بعد بتوان از عامه مردم جامعه نیز چنین انتظاری داشت.

دکتر فخر معاون ستاد امر به معروف استان نیز در ادامه به اهمیت موضوع امر به معروف پرداخت و بر اهمیت آموزش قبل از اجرا و پرهیز از تجسس در حریم خصوصی خانواده ها تأکید کرد و مواد قانونی را به طور خلاصه تشریح نمود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار