موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
213226
۱۷ بهمن ۱۳۹۸

عمو مهربان و خاله رویا به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان می‌روند

عمو مهربان و خاله رویا تا پنج‌شنبه به همراه جمعی از هنرمندان حوزه کودک در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان برنامه اجرا می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، برنامه «با ما بیا» که با هدف سرگرم سازی و ایجاد روحیه شاد و پرامید در کودکان و خانواده‌ها تولید می‌شود، تلاش می‌کند حس مشارکت مخاطبان را تقویت کند.

عمو مهربان و خاله رویا، زوج تلویزیونی محبوبی هستند که چندسالی است مهمان نگاه کودکان ایرانی شده‌اند و برنامه‌های متفاوت و شادی را طی این مدت از شبکه دو سیما روانه آنتن کرده‌اند.

همزمان با دهه فجر برنامه «با ما بیا» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن روی آنتن می‌رود، البته قرار است تا پنج شنبه عمو مهربان و خاله رویا به همراه جمعی از هنرمندان حوزه کودک سه روز در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان کنار کودکان مناطق دشتیاری، سرباز و نیکشهر برنامه را اجرا کنند.

پوران درخشنده ،بهنوش بختیاری ،سید جواد هاشمی ،مهران رجبی،مجید قناد از هنرمندانی هستند که این گروه را همراهی می کنند و کنار بچه ها هستند.

«موتور امداد» و «یک لقمه خنده» از جمله برنامه‌های پیشین این زوج در تلویزیون است؛ سید مجتبی ظریفیان و آزیتا رضایی که در زندگی واقعی هم با یکدیگر زوج هستند، هم در زندگی و هم برنامه‌سازی، تفاهم و درکی مشترک دارند.

مهربان با تشکیل یک ایستگاه تلویزیونی تصمیم دارد تا ارتباطی جدید با بچه‌ها برقرار کرده و با پخش کارتون‌های جذاب، لحظاتی خوش برای آن‌ها فراهم کند. «با ما بیا» در دو بخش تولیدی و تامینی ارائه می‌شود و از طریق پل‌های ارتباطی، مشارکت مخاطبان را نیز به همراه دارد.این برنامه امروز حوالی  ساعت ۱۴:۳۰ از منطقه دشتیاری  روی آنتن شبکه دو می رود.

گفتنی است عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: سید مجتبی ظریفیان، کارگردان: آزیتا رضایی، مدیر تولید: علیرضا امینیان، طراح دکور: فرشته وطن پور، مجری: سید مجتبی ظریفیان- آزیتا رضایی، سرپرست نویسندگان: آزیتا رضایی، آهنگساز: ارژنگ حقانی.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار