موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
211025
۲۷ آذر ۱۳۹۸

«ماجراهای جورج و پپا» در بازار کتاب

«ماجراهای جورج و پپا» در قالب مجموعه‌ کتاب‌های «اولین تجربه‌های من» از سوی بخش کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر راهی کتابفروشی‌ها شد.

به گزارش کودک پرس ، «ماجراهای جورج و پپا» در قالب مجموعه‌ کتاب‌های «اولین تجربه‌های من» براساس کتابی از انتشارات لیدی‌برد با ترجمه مهتاب یعقوبی از سوی بخش کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر راهی کتابفروشی‌ها شد.

عنوان‌های این مجموعه پنج جلدی عبارت است از «ماجراهای جورج و پپا؛ یک روز در مطب دندانپزشکی»، «ماجراهای جورج و پپا؛ یک روز در مرکز بازیافت»، «ماجراهای جورج و پپا؛ یک روز در طبیعت»، «ماجراهای جورج و پپا؛ یک روز در اردوی مدرسه» و «ماجراهای جورج و پپا؛ یک روز در استخر».

پپا دختر کوچولوی بامزه‌ای است که با برادر کوچکش جورج که علاقه زیادی به عروسک آقای دایناسور دارد، در کنار پدر و مادرشان زندگی می‌کنند. آن‌ها عاشق ماجراجویی و یادگرفتن چیزهای جدید هستند. در هر داستان ماجرای جدیدی پیش می‌آید و جورج و پپا تجربه جدیدی به دست می‌آورند مثلا در کتاب «یک روز در مرکز بازیافت» پپا و جورج با خانم خرگوشه آشنا می‌شوند و چیزهای زیادی درباره بازیافت یاد می‌گیرند.

در کتاب «یک روز در طبیعت» پپا و خانواده‌اش برای گردش به جنگل می‌روند ولی آن‌قدر سرگرم دنبال کردن رد پاها می‌شوند که از ماشین‌شان دور می‌شوند و راه را گم می‌کنند. در «یک روز در اردوی مدرسه» پپا و دوستانش با اتوبوس مدرسه برای گردش به کوه می‌روند. وقتی آن‌ها به بالای کوه می‌رسند اتفاق جالبی را تجربه می‌کنند.

 

در پنجمن جلد این مجموعه با عنوان «یک روز در استخر» جورج و پپا به استخر می‌روند. اما جورج کمی می‌ترسد و عمو و پدرش تلاش می‌کنند او را راضی کنند داخل آب بپرد.

این کتاب‌ها برای گروه سنی «ب» (برای پیش‌دبستانی‌ها و سال‌های اول و دوم دبستان) مناسب هستند.

بخش کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر، مجموعه پنج جلدی «ماجراهای جورج و پپا» را با شمارگان هزار و 500 نسخه و قیمت 9هزارتومان برای هرجلد منتشر کرده است.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار