20938
۰۷ مرداد ۱۳۹۶

کیفرخواست قاتل دو کودک اهوازی صادر شد

رئیس دادگستری حمیدیه با اشاره به برخی از شایعات درباره قتل این 2 کودک اهوازی اضافه کرد: این قتل بر اثر اختلافات مالی نبود، همچنین پزشکی قانونی تجاوز را نیز منتفی دانست.

حجت‌الاسلام سید عباس تقوی‌مفرد به برخی از پرونده‌های خاص در دادگستری حمیدیه اشاره کرد و در همین ارتباط توضیح داد: یکی از پرونده‌هایی که بازتاب گسترده‌ای نیز داشت پرونده قتل 2 طفل اهواز در جنگل گمبوعه بود که در تاریخ 14 دی ماه سال 1395 به ما اطلاع داده شد.

تقوی‌مفرد خاطرنشان کرد: پس از این موضوع متهم به قتل در کمتر از 24 ساعت در اراک دستگیر شد و به قتل این 2 کودک با اسلحه اقرار کرد و در همین ارتباط گفت که آن موقع مشروبات الکی مصرف کرده بودم و متوجه نشدم چه کار کردم ولی این مسئله را پزشکی قانونی تائید نکرد.

وی با اشاره به برخی از شایعات درباره قتل این 2 کودک اهوازی اضافه کرد: این قتل بر اثر اختلافات مالی نبود، همچنین پزشکی قانونی تجاوز را نیز منتفی دانست.

رئیس دادگستری حمیدیه با بیان اینکه قاتل و مقتولین هر 3 ساکن اهواز بوه‌اند، یادآور شد: هم اکنون برای این پرونده کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی بیشتر به استان ارسال شد.

وی در ادامه از مسئولان خواست به منظور جلوگیری از وقوع جرائم بیشتر در گمبوعه حمیدیه در این جنگل سرمایه‌گذاری کنند تا به یک منطقه گردشگری تبدیل شود و دیگر حاشیه امنی برای بزه کاران نباشد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار