موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
208017
۲۹ مهر ۱۳۹۸

دختری پس از ترمیم چهره‌ برای جراح خود درخواست نشان شوالیه کرد! + عکس

جراحی بازسازی چهره امیلی که بیش از پنج ساعت طول کشید به قدری خوب پیش رفت که این نوجوان یک ماه پس از حادثه توانست سر کلاس درس برود.

به گزارش کودک پرس ، پزشک جراحی که فک خرد شده یک دختر نوجوان را ترمیم کرده است آن را بدترین جراحتی که در یک کودک و خارج از مناطق جنگی دیده، توصیف کرده است. فک امیلی اکلز ۱۵ ساله اهل شفیلد در شمال انگلستان، در جریان یک حادثه اسب‌سواری در ماه اوت طوری آسیب دید که فقط یک سانتی‌متر از پوست صورتش بخش بزرگی از فک را به صورت او نگه داشته بود.  ریکاردو محمد علی، جراح با استفاده از سه صفحه تیتانیوم و بیش از ۱۶۰ بخیه صورت امیلی را بازسازی کرد.  امیلی پس از جراحی درخواست کرده که به پزشک معالجش نشان شوالیه اعطا شود.

 

 

فک امیلی چطور شکست؟

اسب امیلی از صدای اگزوز یک خودرو ترسید و رم کرد. وقتی اسب چهارنعل در یک جاده روستایی می‌تاخت، پای امیلی از رکاب اسب در رفت و او به یک طرف اسب افتاد. آنجا بود که سرش با یک تیرک چوبی کنار جاده برخورد کرد و فکش خرد شد. امیلی را در حالی که خودش بقایای خرد شده پایین صورتش را در دستانش گرفته بود به بیمارستان رساندند.

جراحی دکتر محمد علی برای بازسازی چهره امیلی که بیش از پنج ساعت طول کشید به قدری خوب پیش رفت که این نوجوان یک ماه پس از حادثه توانسته با بازگشایی مدرسه‌ها به سر کلاس درس برود.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگارانجوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار