203583
۰۲ شهریور ۱۳۹۸

لزوم نگاه جدی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان

مرتضی حسینی، بازیگر تلویزیون، معتقد است که اگر بخش ملی جشنواره فیلم کودک و نوجوان توسط مسئولان سینمایی جدی‌تر گرفته شود، بخش بین‌الملل آن نیز قوی‌تر خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، در حاشیه برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، مرتضی حسینی اظهار کرد: متأسفانه نگاه بالادستی‌ها به جشنواره فیلم کودک و نوجوان نگاه کشوری نیست، چه رسد به نگاه بین‌المللی و امیدوارم که این رویه تغییر کند و رسانه‌ها و مسئولان رده‌بالا نگاه جدی‌تری به آن داشته باشند.

وی که سال گذشته با فیلم «سوم شخص غایب» ساخته وحید نیکخواه آزاد در جشنواره فیلم کودک و نوجوان حضور داشته یادآور شد: جشنواره امسال اگر چه از جشنواره سال گذشته کم‌تحرک‌تر است اما حضور مردم و خانواده‌ها در سینمای محل اکران نشان می‌دهد که امسال نیز مردم از آن استقبال کرده‌اند.
حسینی، درباره مزیت برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در فصل تابستان گفت: برگزاری جشنواره در فصل تابستان ازاین‌جهت مناسب است که کودکان  و نوجوانان با خانواده‌های خود می‌توانند به تماشای فیلم‌ها بنشینند البته ممکن است به دلیل چرخش ماه‌ها و تقارن ماه محرم با فصل تابستان، در آینده زمان برگزاری این جشنواره تغییر پیدا کند.
بازیگر سریال «قصه‌های مجید» خاطر نشان کرد: همان‌طور که نقش‌جهان و پل خواجو بخشی از اصفهان هستند، جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز به‌مثابه نماد این شهر است و امیدوارم که  به‌صورت دائمی در اصفهان برگزار شود.
حسینی، حمایت از فیلم‌های برگزیده جشنواره فیلم کودک و نوجوان را برای اکران سراسری، آغازی خوب دانست و گفت: اگر فیلم‌سازان بزرگ ما برای شرکت در این جشنواره انگیزه پیدا کنند دوباره به ‌روزهای اوج سینمای کودک باز خواهیم گشت.
منبع: ایسنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار