موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
203195
۲۶ مرداد ۱۳۹۸

جشنواره‌ها تنها نقطه‌‌‌ای از فرآیند تولید برای سینما هستند

مدیر اجرایی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مراسم بزرگداشت زاون قوکاسیان گفت: تمام جشنواره‌های سینمایی مانند جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان به افتخار زاون قوکاسیان و به افتخار همه شما هنرمندان سینما برگزار می‌شود که برای هنر سینما تلاش می‌کنید.

به گزارش کودک‌پرس ، ایمان حجتی در مراسمی که پنجشنبه دوم مرداد ماه به مناسبت بزرگداشت زاون قوکاسیان در موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم و تمام جشنواره های سینمایی مانند جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان به افتخار زاون قوکاسیان و به افتخار همه هنرمندان سینما برگزار می شود که برای هنر سینما تلاش می کنند.

وی ادامه داد: جشنواره ها جشنی به افتخار سینما و برای تجلیل از برترین ها در سینما است، درخواست و مطالبات هنرمندان را همواره مورد توجه داریم و تا جایی که امکان داشته باشد به صورت منطقی به آنها جامه عمل می پوشانیم.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان افزود: جشنواره ها باید نقطه بروز و ظهور فرایندها باشند، قطعا برگزاری چنین رویدادهایی در طول سال به شکل گیری فرآیند تولید در سینمای اصفهان و بالندگی آن کمک خواهد کرد.

 

وی ضمن دعوت از هنرمندان برای حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجونان اظهار کرد: در این دوره از جشنواره برای حرکت در مسیر بلوغ و رشد حرکت و اتفاقات خوبی را در نظر داریم، سعی کرده ایم برنامه های جشنواره را به گونه ای تنظیم کنیم که سینمای اصفهان نیز از آن بهرمند باشد.

 

 

 

 

منبع:  ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار