202916
۲۲ مرداد ۱۳۹۸

دانش‌آموزان و معلم خوزستانی ۹مقام جشنواره نوجوان سالم را کسب کردند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان خوزستانی در هشتمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم با شرکت ۷۰ اثر، موفق به کسب هشت اثر برتر دانش‌آموزی و یک اثر در بخش معلمان شدند.

به گزارش کودک‌پرس ، مهدی رفیعی با اشاره به اینکه برای سومین سال پیاپی دانش اموزان خوزستانی در جشنواره نوجوان سالم رتبه نخست کشور را کسب می کنند بیان کرد: در این جشنواره ملی یک رتبه اول، چهار رتبه دوم و  سه رتبه سوم کشوری در بخش دانش آموزی و یک عنوان سومی در بخش فرهنگیان کسب شد.

وی گفت: در بخش دانش آموزی “آیدا مصفر” دانش آموز متوسطه اول آموزشگاه غزل یک بهبهان موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره در رشته عکاسی شد و  “محمد شیکی ” و” مهدی مطلق” دانش آموزان متوسطه اول آموزشگاه شهید باهنر بهبهان نیز در رشته روزنامه دیواری رتبه دوم کشوری را به ارمغان آوردند.

رفیعی افزود: دانش آموزان “زینب ساکی”، “سیده یاسمن شعبانی”، “سهیلا بنی مالک”، “مائده حیدری” از آموزشگاه پردیس ناحیه یک اهواز در رشته روزنامه دیواری توانستند رتبه سوم کشوری را برای خوزستان کسب کنند و همچنین دانش آموز “محمد رضا منصوری” از آموزشگاه شهید بهشتی ناحیه ۲ اهواز موفق به کسب رتبه دوم در رشته ایده پردازی شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به سایر رتبه های برتر کسب شده در این دوره از جشنواره کشوری، افزود: دانش آموز “علی رضا شیالی” از آموزشگاه شاهد جهادگران ناحیه سه اهواز نیز موفق شد رتبه دوم کشوری در  رشته پویانمایی را از آن خود کند و” نداگلی” از آموزشگاه حجاب ناحیه سه نیز توانست رتبه اول کشور در رشته فیلم داستانی را دریافت کند؛ همچنین دانش آموز “محبوبه سلامات” از هنرستان علوم رشته نقاشی ناحیه سه اهواز رتبه سوم نقاشی را از آن خود کرد؛ “محمد هادی فریدونیان “از آموزشگاه نوید صالحین ناحیه چهار نیز موفق به کسب رتبه سوم کشوری در رشته پویا نمایی شد.

رفیعی ادامه داد: همچنین ” مژگان جابری هفشجانی” معلم ماهشهری نیز توانست در رقابت با سایر فرهنگیان راه یافته به مرحله کشوری در  رشته ابتکارات پیشگیری رتبه سوم را از آن خود کرد.

 

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم در استان خوزستان ۳۰ هزار اثر دریافت کرد، در نهایت پس از داوری آثار ۷۰ اثر به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند. و این استقبال گسترده دانش آموزان خوزستانی زمینه ساز کسب عنوان اولی این جشنواره برای سومین دوره متوالی توسط خوزستان شد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار