201708
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸
حجت الاسلام و المسلمین «شیخ احمد سلمان» روحانی شیعه عربستانی:

۱۱ درصد از رسانه هایی که کودکان دنبال می کنند، دارای محتوای جنسی هستند

یک روحانی شیعه عربستانی نسبت به پیامدهای غفلت خانواده ها از تماشای فیلم های مستهجن توسط کودکان هشدار داد.

به گزارش کودک پرس ، «حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد سلمان» روحانی شیعه عربستانی که در مسجد امام جواد(ع) در شهرستان «سیهات» عربستان سخنرانی می کرد، با اشاره به اینکه ۱۱ درصد از رسانه هایی که کودکان آنها را دنبال می کنند، دارای محتوای جنسی هستند، اظهار کرد: ۸۰ درصد از کودکان زیر ۱۳ ساله ای که فیلم های دارای صحنه های مستهجن نگاه کرده اند، در دام این فیلم ها گرفتار شده اند و به تماشای آنها اعتیاد پیدا کرده اند.

سلمان تصریح کرد: اگر به برنامه های کودکان در شرایط فعلی نگاه کنیم، خواهیم دید که حاوی صحنه های جنسی، غیر اخلاقی و مستهجن است و گاهی بی سر صدا به فراتر از آن هم می رسد.
حجت الاسلام و المسلمین سلمان نسبت به خطرات محتوای غیر اخلاقی و صحنه های مستهجن فیم ها و اعتیاد به آن هشدار داد و تاکید کرد: براساس تحقیقات علمی، اعتیاد ناشی از تماشای فلیم های دارای صحنه های غیر اخلاقی و مستهجن، با اعتیاد به دخانیات و مشروبات الکلی برابری می کند.
وی افزود: از مهمترین آثار تماشای فیلم های مستهجن، ارتباط آن با خود ارضایی است؛ فردی که تحت تاثیر تماشای چنین فیلم هایی قرار می گیرد، برای تخلیه آتش جنسی خود به  خود ارضایی روی می آورد و به آن معتاد می شود.
این روحانی شیعه عربستانی افزود: مضامین فیلم های مستهجن نسبت به ارتکاب جرایم بسیاری نظیر خشونت علیه زنان و تجاوز به زنان و کودکان و آزار و اذیت جنسی ترغیب می کند.
وی در پایان گفت: موضوع اباحی گری جنسی مشکل گذرایی نیست که با گذشت زمان بتوان آن را برطرف کرد بلکه مسئله خطرناکی است که آینده جوانان ما بلکه آینده نوع بشری را تهدید می کند.
انتهای پیام
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار