موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
20165
۲۷ تیر ۱۳۹۶

ثبت نزدیک به هزار باشگاه کتاب خوانی کودک و نوجوان در استان بوشهر

در این دوره ٩٣٩ باشگاه کتاب خوانی کودک و نوجوان در استان بوشهر به ثبت رسیده که امیدواریم تعداد این رقم تا پایان مهلت ثبت نام افزایش پیدا کند.

به گزارش کودک پرس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ٩٣٩ باشگاه کتاب خوانی کودک و نوجوان در استان بوشهر به ثبت رسیدند.
حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هدف از برگزاری جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان ترویج فرهنگ کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان و انس با کتاب است.
وی افزود: سال گذشته از مجموع باشگاه های ثبت شده در کشور، شهر بوشهر با ثبت ۲۹٤ باشگاه رتبه اول و شهرخورموج با ۲۱٤ باشگاه رتبه دوم را کسب نمودند.
ماحوزی اظهار داشت: در این دوره ٩٣٩ باشگاه کتاب خوانی کودک و نوجوان در استان بوشهر به ثبت رسیده که امیدواریم تعداد این رقم تا پایان مهلت ثبت نام افزایش پیدا کند.
حمیده ماحوزی در ادامه با اشاره به اینکه انجام کار فرهنگی به تنهایی میسر نیست و باید کلیه دستگاه ها مشارکت نمود، بیان کرد: از کلیه دستگاه هایی که در این راه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر را مورد حمایت قرار دادند تشکر می نمایم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: ما بیشتر دنبال این هستیم تا کودکان و نوجوانی که در باشگاههای کتابخوانی ثبت نام می کنند با خرید کتاب و خواندن بتوانند در افزایش سرانه مطالعه سهیم باشند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار