20106
۲۶ تیر ۱۳۹۶

کودک چهار ساله قربانی بازی در کنار استخر کشاورزی شد

کودک چهار ساله روستایی، حین بازی در کنار استخر کشاورزی به داخل آب افتاده و متأسفانه پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

به گزارش کودک پرس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: کودک چهار ساله قربانی بازی در کنار استخر کشاورزی شد و مرد 56 ساله جان خود را در رودخانه قره‌سو از دست داد.

سرهنگ “محمدرضا آمویی” در گفت و گویی اظهار کرد: عوامل انتظامی شهرستان سنقر پس از دریافت خبری مبنی بر غرق شدگی یک کودک در استخر کشاورزی، بلافاصله به محل موردنظر اعزام شدند.
وی افزود: این کودک چهار ساله روستایی، حین بازی در کنار استخر کشاورزی به داخل آب افتاده و متأسفانه پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.
این مقام انتظامی ادامه داد: هفته گذشته نیز فردی با مراجعه به پاسگاه سراب نیلوفر اظهار کرده بود که پدرش برای سرکشی از زمین کشاورزی از خانه خارج شده و پس از گذشت دو روز به منزل بازنگشته است، لذا با پیدا شدن جسد مردی میانسال در همان حوالی، شناسایی هویت متوفی در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ آمویی تصریح کرد: هویت جسد این مرد 56 ساله که در کنار رودخانه قره سو پیدا شده بود، توسط خانواده فرد گمشده تأیید و به پزشکی قانونی منتقل شد.

مرجع: پایگاه خبری پلیس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار