19930
۲۴ تیر ۱۳۹۶

پیدا شدن پیکر دختربچه مفقود شده در سیل البرز

داود رجبی با اعلام این خبر گفت: در پی بارش باران و طغیان رودخانه در پنجشنبه گذشته و مفقود شدن دختر 9 ساله، تیم‌های امدادی در مسیرهای منتهی به رودخانه کردان به مدت 2 روز عملیات جست‌وجو را انجام دادند.

به گزارش کودک پرس، داود رجبی با اعلام این خبر گفت: در پی بارش باران و طغیان رودخانه در پنجشنبه گذشته و مفقود شدن دختر 9 ساله، تیم‌های امدادی در مسیرهای منتهی به رودخانه کردان به مدت 2 روز عملیات جست‌وجو را انجام دادند.
وی با اشاره به اینکه ساعت 12:30 امروز شنبه 24 تیرماه، باتلاش بی وقفه امدادگران و نیروهای محلی پیکر کودک مفقود شده درحوالی اردوگاه ایثار پیدا شد، گفت: عملیات جست‌وجوی دختر بچه مفقود شده در سیل روستای اَغشت از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغازشده بود و عملیات جست‌وجو تا ساعت 23:30 دیشب ادامه داشت که به علت تاریکی هوا متوقف شد.
رجبی با بیان اینکه عملیات جست‌وجو در ساعات اولیه صبح امروز دوباره آغاز شد، اظهار کرد: یک تیم جاده، 6 تیم سیلاب، 2 تیم آنست با 2 قلاده سگ در عملیات جست‌وجو و نجات فعالیت داشتند و در مجموع 50 نجاتگر، 3 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه خودروی نجات و 4 دستگاه خودروی کمک دار در این عملیات به‌کار گرفته شد.

مرجع: آنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار