19891
۲۴ تیر ۱۳۹۶

دوفیلمنامه جذاب در حوزه کودک توسط علی عبدالعلی‌زاده در حال نگارش است

علی عبدالعلی‌زاده کارگردان سینما در گفت‌وگویی درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ «گنج های ژنرال» با موضوع نوجوانان هستم این فیلم متکی به ویژوال افکت است و به لحاظ تولید پروژه پر هزینه‌ای است که امیدوارم شرایط تولید فیلم فراهم شود .

به گزارش کودک پرس،  علی عبدالعلی‌زاده کارگردان سینما در گفت‌وگویی درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ «گنج های ژنرال» با موضوع نوجوانان هستم این فیلم متکی به ویژوال افکت است و به لحاظ تولید پروژه پر هزینه‌ای است که امیدوارم شرایط تولید فیلم فراهم شود .

وی ادامه داد: اگر بتوانم شرایط ساخت ویژال افکت فیلم را فراهم کنم اولین فیلم در ایران است که با حجم بیش از 70 درصد از ویژوال افکت متکی به این هنر خواهد بود. اما اگر نتوانم بودجه لازم را تامین کنم به صورت انیمیشن تولید کار را به انجام می ‌رسانم .

وی درباره داستان فیلم توضیح داد: فیلم یک کار فانتزی با موضوع نوجوان است و بخش‌هایی از آن ریشه در مستندات تاریخی دارد و بخشی از آن زاییده تخیل است . فیلم پرحادثه ای است که در زمان جنگ جهانی دوم در ایران و روسیه می‌گذرد، بخش اعظم داستان در ایران روایت می شود.

کارگردان فیلم «بازگشت به آینده» در ادامه گفت: اقتباس از کتاب محمدرضا بایرامی به نام «کوه مرا صدا زد» را در برنامه‌ام داردم این فیلم اخیرا در مسابقات بخش حوزه شرکت کرده و موفق به دریافت جایزه شد. داستان فیلم درباره پدر جلال است که هنگام مرگ به او وصیت می‌کند پس از او از خانواده مراقبت کند. اما این پسر یازده ساله روستایی برای برآوردن آخرین آرزوی پدر باید ابتدا قابلیت‌های خود را نشان دهد
عبدالعلی زاده در خاتمه تاکید کرد: روایت این اثر در فصل زمستان و برف و درمنطقه کردستان می گذرد اگر ساخت فیلم «کنج‌های ژنرال« میسر نشد در فصل زمستان این اقتباس را جلوی دوربین می‌برم.

مرجع: فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار