19827
۲۲ تیر ۱۳۹۶

برگزیدگان مسابقه داستان نویسی رضوی معرفی شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: برترین آثار داستان نویسی رضوی کودکان و نوجوانان با محور‌های موضوعی امام رضا (ع)، وقایع زندگی وی و آئین‌های بومی زیارت که در فراخوان مسابقه داستان نویسی رضوی منتشر شده بود انتخاب شدند.

به گزارش کودک پرس، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: برترین آثار داستان نویسی رضوی کودکان و نوجوانان با محور‌های موضوعی امام رضا (ع)، وقایع زندگی وی و آئین‌های بومی زیارت که در فراخوان مسابقه داستان نویسی رضوی منتشر شده بود انتخاب شدند.
افتخاری افزود: ۵ هزار و ۸۸۷ نفر با ارائه ۷ هزار و ۹۷۱ اثر از مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد ۴۷۲ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره رضوی ارسال و در این مسابقه، ۱۳ اثر به عنوان برگزیده، ۲۵ اثر شایسته تقدیر و در بخش ویژه فراگیر آثار کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های ویژه هم ۲ اثر به عنوان آثار تقدیری شناخته شد.
وی افزود: در مسابقه داستان نویسی رضوی، مخاطبان در گروه‌های سنی ۷ تا ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۶ سال شرکت کردند و در بخش برگزیدگان گروه سنی ۱۱ تا ۱۳ سال، هلیا مرادی با داستان (باران) از مرکز فرهنگی هنری صدرا به عنوان برگزیده انتخاب شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار