196792
۰۱ اسفند ۱۳۹۷

۳ داور بخش دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی جشنواره پویانمایی معرفی شدند

داوران بخش دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران معرفی شدند.

به گزارش کودک پرس ، محمدرحیم لیوانی، مهدی مسعودشاهی و بهزاد فراهت سه داوری هستند که آثار بخش دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران را داوری می‌کنند.

بر همین اساس، ۱۱ اثر ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی روز ۲۹ بهمن داوری می‌شوند.

محمدرحیم لیوانی دانش آموخته­ کارگردانی تلویزیونی از دانشکده صداوسیماست و در دانشکده بیربیک، دانشگاه لندن، طراحی و توسعه­ صفحات وب خوانده است. از سمت­‌های او می­‌توان به مدیریت پخش شبکه ۳ سیما و مدیریت تولید دفتر صدا و سیما در لندن اشاره کرد. لیوانی در حال حاضر علاوه بر تدریس رشته تولید پویانمایی در دانشگاه سوره، رییس مرکز پویانمایی صبا نیز هست.

مهدی مسعودشاهی دانش‌­آموخته­ رشته‌ مهندسی برق و نیز زبان آلمانی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است. با پیروزی انقلاب اسلامی، وی مسئولیت طراحی ساختار و برنامه­‌ریزی استراتژیک سینمای نوین را بر عهده گرفت. او موسس و اولین مسئول بنیاد سینمایی فارابی، موسس و رییس مرکز گسترش سینمای تجربی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسس و رییس واحد هنرهای تصویری در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، رییس مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز موسس و اولین مدیرعامل شرکت فرهنگی و هنری صبا بوده است. وی در حال حاضر مشاور مدیر شبکه دوم سیما است.

بهزاد فراهت دانش آموخته­ رشته­‌های پزشکی و هنر است و سابقه تهیه­‌کنندگی و کارگردانی انیمیشن، اجرا و بازیگری نیز دارد. فراهت پس از راه­‌اندازی استودیو «سبز قبا» و تولید چند مجموعه تلویزیونی و چندین فیلم کوتاه برای کانون، به همکاری با شرکت­‌های فیلم‌سازی در فرانسه، انگلستان و کانادا پرداخت. وی در سال‌های ۱۳۹۰- ۱۳۸۹ مسئولیت واحد پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برعهده داشته است.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار