19586
۱۹ تیر ۱۳۹۶
بازیگر فیلم‌های «21 روز بعد» و «ابد و یک روز» طرح کرد؛

تا دوران نوجوانی فیلم کودک و نوجوان را بازی می‌کنم

برای ژانر کودک و نوجوان فیلم بازی کردن واقعاً خوب و لذت‌بخش است، دوست دارم تا زمانی که در سن نوجوانی هستم در این ژانر فیلم بازی کنم اما هم برای بزرگ‌سال و هم کودک و نوجوان فیلم بازی خواهم کرد.

به گزارش کودک پرس، مهدی قربانی امروز در گفت‌وگویی، با ابراز رضایت از جوایزی که در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان دریافت کرده است اظهار کرد: جشنواره کودک امسال در کل جشنواره خوبی بود و دلیل آن هم برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در این رابطه است؛ از همه هیأت‌های داوران جشنواره امسال نیز به خاطر زحمات و دقتی که در انتخاب برترین‌ها داشتند کمال تشکر را دارم.

وی در رابطه با به دست آوردن جایزه بهترین بازیگر نوجوان جشنواره افزود: قبل از اهدا جشنواره احتمال زیادی می‌دادم که یا من یا حسین شریفی جایزه را برنده شویم.

بازیگر فیلم‌های «21 روز بعد» و «ابد و یک روز» گفت: اگر مردم «21 روز بعد» را بپسندند مطمئناً فروش بالایی خواهیم کرد چرا که تبلیغی که مردم به صورت چهره به چهره انجام می‌دهند از اهمیت بالایی برخوردار است، اگر کسی از فیلم راضی باشد و پس از دیدن فیلم به اطرافیان خود پیشنهاد دیدن فیلم را بدهد قطعاً در زمان اکران عمومی فیلم با استقبال بالای تماشاگران رو به رو خواهیم شد.

وی در رابطه با علاقه‌اش به بقیه فیلم‌های جشنواره کودک بیان کرد: به غیر از فیلم «21 روز بعد» فیلم‌های «اسکی‌باز»، «نسترن‌های وحشی»، «شکلاتی» و «قهرمان کوچک» جزو بهترین‌های جشنواره بودند که مورد علاقه من نیز بودند.

قربانی عنوان کرد: برای ژانر کودک و نوجوان فیلم بازی کردن واقعاً خوب و لذت‌بخش است، دوست دارم تا زمانی که در سن نوجوانی هستم در این ژانر فیلم بازی کنم اما هم برای بزرگ‌سال و هم کودک و نوجوان فیلم بازی خواهم کرد.

مهدی قربانی که در فیلم موفق «ابد و یک روز» نیز بازی کرده بود برای بازی در فیلم «21 روز بعد» پروانه زرین بهترین بازیگر نوجوان سینمایی را در سی‌امین دوره جشنوراه فیلم کودک و نوجوان دریافت کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار