195479
۱۷ بهمن ۱۳۹۷
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد؛

میزبانی نهاوند از مسابقات بسکتبال دختران نوجوان کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از میزبانی دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ دختران نوجوان کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مهرداد سعدی‌‎نژاد اظهار کرد: مسابقات دور رفت بسکتبال بانوان با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور از سوم تا پنجم بهمن‌ماه به میزبانی شیل‌آوران گلستان برگزار شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم بسکتبال بانوان نهاوند با دو برد مقابل خانه بسکتبال همدان و شیل‌آوران گلستان موفق به کسب جایگاه دوم جدول لیگ مسابقات بسکتبال کشور شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به میزبانی این شهرستان در دور برگشت مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان بانوان کشور خاطرنشان کرد: این مسابقات از هفدهم تا نوزدهم بهمن‌ماه به میزبانی شهرستان نهاوند از ساعت 10 صبح در مجموعه ورزشی بانوان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: با برخی مشکلات در حوزه زیرساختی و اسکان ورزشکاران مواجه هستیم، در غیر اینصورت شهرستان نهاوند از مسابقات ملی بیشتری در ورزش‌های مختلف پذیرایی می‌کرد.

 

سعدی‌نژاد با بیان اینکه با تمام توان برای رفع مشکلات ورزش شهرستان قدم برمی‌داریم و امیدواریم روزی فرا برسد که ورزش نهاوند بدون کمترین کاستی به اهداف و خواسته‌های خود دست یابد تصریح کرد: کسب بیش از صدها مدال رنگارنگ در مسابقات ورزشی مختلف نشان‌‌دهنده این است که نهاوند قطب ورزش استان همدان و حتی غرب کشور است.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار