195058
۱۳ بهمن ۱۳۹۷

برگزاری نشست ناظرین تخصصی جشنواره نوجوان خوارزمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری نشست ناظرین تخصصی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی مدارس متوسطه دوره اول شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، یحیی قدری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گفت: اولین نشست ناظرین تخصصی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه مدارس متوسطه دوره اول در دفتر این معاونت برگزار شد.

وی افزود: در این نشست که ۷ سرگروه درسی مقطع متوسطه اول شهرستان حضور داشتند، محور‌های شش گانه و زمان برگزاری تشریح و تبیین شد.

قدری با اشاره به لزوم توجه به جشنواره نوجوان خوارزمی عنوان کرد: این جشنواره با هدف تبلور دانش در عمل برگزار می‌شود و با ثبت آموخته‌ها در ذهن دانش آموزان موجبات ارتقاء کیفی فرایند یادگیری و اثربخشی آن در زندگی را فراهم می‌آورد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان یادآور شد: از اهداف مهم دیگر برگزاری این جشنواره می‌توان ایجاد پویایی، نشاط و تحرک را در مدارس و بین دانش آموزان و کشف استعدا‌های ناب دانش آموزی اشاره کرد.

قدری با بیان اینکه ناظرین نمایندگان آموزش و پرورش هستند گفت: آشنایی کامل با نحوه برگزاری محور‌های شش گانه و نظارت شایسته و دقیق بر مراحل اجرای جشنواره، امری مهم است که ناظرین می‌بایست بدان توجه داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان در پایان بیان داشت: پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه مدارس متوسطه دوره اول در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در نشست ناظرین تخصصی جشنواره نوجوان خوارزمی، حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری مطلوب جشنواره پرداختند و به سوالات آنان پاسخ داده شد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار