194216
۰۶ بهمن ۱۳۹۷

کشتی‌گیران نوجوانان آذربایجان‌غربی به گروه ۲ کشوری راه یافت

دبیر هیات کشتی آذربایجان غربی گفت: آزادکاران نوجوان استان با قرار گرفتن بر سکوی نایب قهرمانی رقابت‌های گروه ۳ قهرمانی کشور به جمع تیم‌های حاضر در گروه ۲ کشور راه یافتند.

به گزارش کودک پرس ، کامل محمدزاده افزود: رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور با حضور 36 تیم در سه گروه برگزار شد و تیم آذربایجان غربی در گروه 3 این رقابت ها با تیم های اردبیل، زنجان، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، سمنان، یزد و کیش هم گروه بود.

وی بیان کرد: در جریان رقابت های گروه 3 که در سالن پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهر بیرجند برگزار شد، تیم آذربایجان غربی ابتدا 6 بر 4 هرمزگان را شکست داد و سپس 7 بر 3 مقابل چهارمحال و بختیاری به برتری رسید و وارد دیدارهای نیمه نهایی شد.
وی ادامه داد: آزادکاران نوجوانان آذربایجان غربی در نیمه نهایی با پیروزی مقابل اردبیل به فینال مسابقات راه یافتند.

دبیر هیات کشتی آذربایجان غربی گفت: تیم آذربایجان غربی در دیدار فینال با وجود تساوی 5 بر 5 مقابل اصفهان به دلیل بالا بودن امتیاز فنی حریف از رسیدن به جام طلایی محروم شد ولی به دلیل کسب مقام نایب قهرمانی گروه 3، جواز حضور در رقابت های گروه 2 ایران را کسب کرد.

 

آرین تقی ‌موسوی در وزن ۷۱ کیلوگرم، متین شهریارپور در وزن ۸۰ کیلوگرم مقام اول و امیر آژینه در وزن ۴۵ کیلوگرم مقام دوم رقابت‌ها را کسب کردند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار