193841
۰۲ بهمن ۱۳۹۷
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

مشارکت ۸۴ هزار دانش‌آموز دوره اول متوسطه در جشنواره نوجوان خوارزمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از مشارکت ۸۴ هزار دانش‌آموز دوره اول متوسطه در پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمد قویدل در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی، افزود:این جشنواره با رویکرد کارآفرینی به منظور شناسایی ، تربیت، مدیریت دانش آموزان کارآفرین در زمینه های ایده یابی ، پرورش ایده و ارزش آفرینی در فضای کسب و کار توام با نوآوری و ریسک پذیری به دور از رقابت های ناسالم در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برابر تقویم زمانبندی برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه تمرکز آموزش و پرورش در سالهای اخیر بر اجرای شایسته برنامه های ملی و کیفیت بخشی در حوزه اجرای برنامه ها در مدارس است، ادامه داد: دوره اول متوسطه مناسب ترین زمان کیفیت بخشی به برنامه های آموزش و پرورش است چرا که کیفیت بخشی به فعالیت ها باید از پایه آغاز و با رویکرد برنامه محور دنبال شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان همچنین اعلام کرد: تا کنون 90 درصد دانش آموزان به صورت نفر رشته در سامانه دانش آموزی ( همگام) ثبت نام کرده اند .

 

گفتنی است این جشنواره برای پنجمین سال متوالی ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه استان در شش محور فعالیت های آزمایشگاهی ویژه پایه هفتم، زبان انگلیسی پایه هشتم ، دست سازه ، زبان و ادبیات فارسی و بازارچه های کار و فناوری به صورت گروه های دونفره برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار