193594
۰۱ بهمن ۱۳۹۷
رئیس سازمان آتش‌نشانی ورامین:

آتش‌نشانان یک کودک معلول را در آتش‌سوزی نجات دادند

رئیس سازمان آتش‌نشانی ورامین گفت: کودک معلول جسمی که در حریق منزل مسکونی محبوس شده بود، با تلاش آتش‌نشانان از حریق نجات پیدا کرد.

به گزارش کودک پرس ، محسن پارسا رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین اظهار کرد: بعد از اعلام حریق در منطقه کهریزک ورامین، آتش‌نشانان بالافاصله و با سرعت عمل بسیار بالایی در محل اعلام شده حاضر شدند.

وی افزود: پس از مشاهده دود از پنجره‌های منزل مورد نظر، انجام اقدامات اولیه در جهت پیشگیری از گسترش حریق و همچنین گسترش میزان خسارات، وارد منزل شدند تا بتوانند اقدامات لازم در جهت اطفای حریق داخل منزل را انجام دهند.

رئیس سازمان آتش نشانی ورامین با بیان اینکه هیچکدام از همسایه‌ها از حضور کودک معلول جسمی در داخل ساختمان باخبر نبودند، گفت: در نبود پدر و مادر، این فرزند معلول در داخل خانه تنها بود که پس از ورود همکاران ما برای کنترل وضعیت آتش و مشاهده این فرزند معلول، سریعاً وی را به خارج از ساختمان منتقل کردند.

 

پارسا خاطرنشان کرد: از والدین عزیز می‌خواهیم که فرزندان خود به خصوص فرزندان معلول را تنها در خانه نگذارند و در زمان لزوم برای ترک منزل حتماً به همسایه‌ها اطلاع دهند تا در صورت بروز حوادث همکاران ما بتوانند اقدامات مناسب را انجام دهند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار