192893
۲۵ دی ۱۳۹۷

۲۵۰ کودک سرطانی در اردبیل زیر پوشش بنیاد حمایت از کودکان سرطانی قرار دارند

رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل گفت: ۲۵۰ کودک سرطانی زیر پوشش بنیاد حمایت از کودکان سرطانی قرار دارند.

به گزارش کودک پرس ، جواد قرآن نویس، رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل امروز در آیین افتتاح سومین دفتر بنیاد حمایت از کودکان سرطانی و بی سرپرست استان اردبیل اظهار داشت: در استان اردبیل حدود ۲۵۰ کودک سرطانی مستمند زیرپوشش بنیاد قرار دارند که حمایت‌های مالی و دارویی از این کودکان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۶۰ کودک سرطانی نیازمند و ۴۵۰ کودک بی سرپرست نیز زیرپوشش این بنیاد قرار دارد که از خدمات رفاهی، مالی و حمایتی خیرین بهره مند می‌شوند.

رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان اردبیل بیان کرد: ساختمان بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست، مستمند و سرطانی استان اردبیل از سوی خیر اردبیلی حاج میر اسماعیل موسوی برای رسیدگی به مشکلات این کودکان اهدا شده است.

قرآن نویس گفت: در این مرکز اقدامات خیرخواهانه‌ای از قبیل: خود اشتغالی خانواده‌های نیازمند، رسیدگی به بیماران سرطانی حاشیه شهر و استقرار موسسات خیریه عملی می‌شود.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل هم در این مراسم گفت: امر وقف یکی از سنت‌های بسیارمهم دین اسلام است و در استان ما هم واقفین بزرگی در این کارخیر شرکت می‌کنند.

وی افزود: در برهه کنونی که فشار اقتصادی بر روی مردم زیاد است امر وقف و دستگیری از مستمندان توسط خیرین می‌تواند چراغ امید و زندگی را در دل خیلی‌ها روشن کند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار