192858
۲۵ دی ۱۳۹۷

تجلیل از برترین‌های جشنواره نوجوان خوارزمی

در مراسمی از ۱۰۰دانش آموز برتر استان مرکزی در جشنواره نوجوان خوارزمی قدردانی شد.

به گزارش کودک پرس ، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی باعث رشد شناسایی استعدادهای دانش اموزان در رشته های مختلف می شود که در چندسال اخیر دانش اموزان با ارائه طرح های پژوهشی استقبال بسیار خوبی از این جشنواره داشته اند.

حیدری افزود: در سال تحصیلی 96- 97 در جشنواره نوجوان خوارزمی در استان مرکزی 54 هزار دانش اموز در 6رشته در مقطع متوسطه اول شرکت کردند که برخی از این دانش اموزان در چندین رشته شرکت کردند که این رقم به 98هزار نفر در رشته های مختلف رسید.

وی گفت: در حال حاضر مرحله منطقه ای جشنواره نوجوان خوارزمی در استان مرکزی در حال برگزاری است و مرحله استانی ان در اردیبهشت ماه سال اینده و مرحله کشوری نیز تابستان اینده برگزار خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: طرح داناب و موضوع اب یکی از بخش های این جشنواره بود که دانش اموزان با ارائه طرح های پژوهشی در این خصوص با راهکارهای بهینه مصرف کردن بیشتر اشنا شندند.
آمره ای، مدیرعامل آب منطقه ای استان هم در این مراسم گفت: اموزش و اطلاع رسانی دو شاخصه مهمی است که در جهت بهینه مصرف کردن اب نقش مهمی دارند و مدارس از مهمترین مکان هایی هستند که می توان برای ترویج این امر از ان بهره برد.

 

جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزان مقطع اول دوره متوسطه برگزار می شود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار