190285
۰۴ دی ۱۳۹۷
به همت جمعی از کتابداران این شهرستان؛

جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در شاهرود برگزار شد

گروه‌های «قاصدک‌های کاغذی»، «بال‌های دانایی» از کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن و دو گروه از کتابخانه عمومی البرز نیز در این برنامه مشارکت داشتند.

به گزارش کودک پرس ، با حضور اعضای جام باشگاههای کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب در سالن فعالیتهای جنبی نمایشگاه نقاشی و نویسندگی خلاق انجام شد و کودکان با هم در انجام این مسابقات مشارکت کردند.

جام باشگاه‌های کتاب زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و هر مربی تعداد 10 کتابخوان را هدایت کرد  و به صورت گروهی کتابهای کودک و نوجوان خوانده و با نویسنده کتاب ارتباط برقرار شد، فیلم و خلاصه کتاب نیز به اشتراک گذاشته شد  و در نهایت در اختتامیه جام از بهترین تیم و افراد تقدیر به عمل آمد.

گروه‌های «قاصدک‌های کاغذی»، «بال‌های دانایی» از کتابخانه عمومی 22 بهمن و دو گروه از کتابخانه عمومی البرز نیز در این برنامه مشارکت داشتند. این برنامه به همت مربیان جام، زهرا سادات‌هاشمی و سمیه رجبی از کتابخانه 22 بهمن، مریم مهربانیان و شبان زاده از کتابخانه البرز و همکاری اداره ارشاد در سالن جنبی نمایشگاه برگزار شد.

بعد از توضیحاتی علمی توسط فیروزی درباره شاهنامه و اهمیت آن، شهاب‌الدین کریمی عضو کودک کتابخانه عمومی 22 بهمن، شاهنامه خوانی و کتابی را نیز به لهجه محلی شاهرودی معرفی کرد که مورد استقبال و تشویق حاضران قرار گرفت.

هدف از برگزرای این تشکل‌ها کشف استعدادهای کودکان و شناساندن آن به دیگران است و ضمن ارتباط محکم و پیوندی که با کتاب برقرار می‌شود، کودکان نیز اعتماد به نفس خود را یافته و قدرت نویسندگی و خلاقیت‌شان افزوده می‌شود.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار