موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
189456
۲۷ آذر ۱۳۹۷

رونمایی از قرآن دست نویس دانش‌آموزان کاشانی

قرآن دست نویس دانش آموزان دبستان پسرانه معلم شهید اصغر فخاردر پایتخت کتاب ایران و همزمان با برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان رونمایی شد.

به گزارش کودک پرس ، سید ابوطالب فاطمی، مدیر آموزشگاه دبستان پسرانه معلم شهید اصغر فخا در حاشیه این آیین گفت: 400 دانش آموز در طول 9 ماه سال تحصیلی این قرآن را به بهانه انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران با دستخط خود نوشتند که خوشبختانه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان با حضور مشاور وزیر و هنرمندان حوزه ادبیات کودک و نوجوان رونمایی شد.

وی افزود: دانش آموزان این مدرسه در انجام کارهای فرهنگی مذهبی پیشتازهستند بطوریکه همه آنها در برپایی نماز جماعت نیز با سجاده و عطر در صفوف نماز شرکت می کنند و همیشه نمازخانه مدرسه را از حضور منسجم و پیوسته خود باشکوه و معنوی می کنند.

 

شایان ذکر است: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان با آیین رونمایی از قرآن دست نوشته 400 دانش آموز پسر مدرسه شهید فخار کاشان، رونمایی از نشان رسمی جشنواره و موضوع ویژه دور دوم با عنوان بازی، تقدیر از برترین‌های مسابقه بین‌المللی نقاشی لمس رنگارنگ که در حاشیه کنفرانس بین المللی لیگ شهرهای تاریخی جهان در بورسای ترکیه برگزار شده بود، برگزاری جشن تولد 68 سالگی آقای حکایتی(بهرام شاه محمدلو) و تجلیل از وی و همسرش خانم راضیه برومند، تجلیل از منصوره آخوندزاده نخستین مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشان برگزارشد.

 

اجرای گروه ارف کودکان، نقالی خوانی و دکلمه خوانی ، قصه گویی و عروسک گردانی، قرائت بیانیه هیات داوران از جمله برنامه های کودکانه این جشنواره بود.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار