189447
۲۷ آذر ۱۳۹۷
دبیر جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان:

جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان در تقویم وزارت ارشاد ثبت می‌شود

دبیر جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان از ثبت این جشنواره در تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، علی اکبر رضوانیان ضمن اشاره به همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به برپایی نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان اظهار داشت: با همراهی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان افتتاح شد و در اختتامیه نیز شاهد حمایت های قابل قبولی از سوی مسئولان فرهنگی کشور بودیم.

 

وی از ثبت این رویداد در تقویم سالیانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: با تایید این وزارت خانه شاهد برگزاری سالانه این رویداد مهم فرهنگی در کاشان خواهیم بود و بر همین اساس سال آینده این جشنواره با کیفیت و کمیت به مراتب بالاتر برگزار می شود.

دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان با موضوع «بازی» برگزار  می شود

دبیر جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان ضمن اشاره به موضوع دومین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان بیان داشت: موضوع این جشنواره بین المللی «آب» بود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان با موضوع «بازی» برگزار شود.

نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان از ۲۲ تا ۲۵ آذر ماه به مدت چهار روز شامل برنامه های مختلفی همچون برگزاری کارگاه های آموزشی، برپایی نمایشگاه های مختلف و جشن امضای کتب با حضور نام آوران در عرصه فرهنگ و هنر برگزار شد.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار