موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
18933
۰۹ تیر ۱۳۹۶

نمایش آثار کانون پرورش فکری کودکان در جشنواره کودک اصفهان

نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره کودک گفت: دو فیلم از کانون پرورش فکری کودکان در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان، شرکت دارند.

به گزارش کودک پرس،  منیرالسادات سجادیان پیش از ظهر پنجشنبه، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کودکان و نوجوانان که عضو کانون پرورش فکری هستند می توانند از طریق ثبت نام به تماشای فیلم های جشنواره بنشینند.

وی ادامه داد: هزار نفر تاکنون برای تماشا اقدام کرده اند و همکاری کانون با این دوره از جشنواره وجود دارد.

نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره کودک و نوجوان با اشاره به اینکه در بخش داوری نیز چندین نفر از خبرنگاران نوجوان پذیرفته شده اند، تصریح داشت: مربیان نیز در کارگاه های حرفه ای همچون پویانمائی حرفه ای و سایر بخش ها شرکت خواهند کرد.

وی افزود: به دلیل ضعف اطلاع رسانی برای دانش آموزان در این ایام، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند برای اطلاع رسانی اقدام کرده و با تشویق کودکان به تماشای فیلم ها، این ضعف را پوشش دهد.

سجادیان اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این دوره از جشنواره کودک، یک فیلم داستانی بلند و یک انیمیشن خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه فیلم داستانی بلند «پایان رویاها» یکی از این فیلم هاست، اضافه کرد: انیمیشن «رویائی در یک روز»، یکی دیگر از فیلم هاست که در بخش بین الملل جشنواره شرکت داده خواهد شد.

منبع : مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار