188966
۲۴ آذر ۱۳۹۷

جشنواره قصه‌گویی در شهر بوشهر برگزار شد

جشنواره قصه‌گویی در شهر بوشهر با حضور باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، کارشناس واحد کتاب اداره کل در این خصوص گفت: کتاب خواندن کودک و نوجوان از دوران کودکی علاوه بر علاقه کودک به کتاب و کتاب خوانی باعث شکل گرفتن شخصیتی تاثیرگذار در جامعه می شود.

پرسا امیری افزود: جشنواره قصه گویی با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فاطمه دادرس تسهیل گر باشگاه های کتابخوانی مروارید غلتان و الماس درخشان برگزار گردید.

وی اظهار کرد: تعداد ٨٠ باشگاه کتاب خوانی کودک و نوجوان شهر بوشهر بصورت گروهی توانایی خود در این عرصه به نمایش گذاشتند و مباحث مختلف علمی را بصورت داستان های کودکانه بیان نمودند.

 

امیری تصریح کرد: اجرای موسیقی، قصه گویی توسط خاله بهناز و جنگ شادی از دیگر بخش های جشنواره قصه گویی بود.

کارشناس واحد کتاب اداره کل خاطرنشان کرد: شناسایی کودکان و نوجوانان قصه‌گو، توسعه کمی و کیفی قصه‌گویی و ترویج فرهنگ کتاب خوانی از مهمترین اهداف این جشنواره می باشد.

 

در این جشنواره علاوه بر تقدیر از ٥ باشگاه برتر فعال در حوزه کتاب خوانی، از اعضا باشگاه های شرکت کننده در جشنواره با اهدا لوح سپاس و کتاب تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

منبع: کانون پرورش فکری

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار