موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
18841
۰۵ تیر ۱۳۹۶

برگزاری کلاس‌های آموزش بازیگری تئاتر ویژه کودکان در محمود آباد

با همت گروه تئاتر همرهان کلاس آموزش مقدماتی بازیگری ویژه کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس، یوسفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد از برگزاری کلاس آموزش مقدماتی بازیگری تئاتر ویژه کودک، نوجوان و بزرگسالان از سوی گروه تئاتر همرهان شهرستان محمود آباد با همکاری اداره فرهنگ این شهرستان در تابستان امسال خبر داد.

وی افزود: این دوره آموزشی از ۱۶ تیرماه کار خود را، آغاز خواهد کرد و علاقمندان به شرکت می‌توانند از اول تیر ماه تا ١٥ تیر ماه جهت ثبت نام در این دوره آموزشی به به واحد هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره همراه ٠٩١١٣٢٥٧٢٠٣ خانم حسین پور سرپرست گروه تئاتر همرهان محمود آباد تماس حاصل کرده و از اطلاعات کافی جهت حضور در این دوره آموزشی بهره‌مند شوند.

یوسفی با بیان اینکه در این دوره حمیدرضا گل محمدی از کارشناسان تئاتر، گروه همرهان به آموزش بازیگری خواهند پرداخت افزود: گروه تئاتر همرهان شهرستان محمود آباد تنها گروه تئاتر مستقر این شهرستان است که سالانه با تولید ٤ تا ٥ اثر و برگزاری دوره‌های آموزشی تئاتر این شهرستان حضور فعالی در عرصه تئاتر این شهرستان دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار