موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
18784
۰۴ تیر ۱۳۹۶

ترجمه و انتشار یکی از کتابهای معروف کودکان +عکس

مجموعه 8 جلدی «بازی با نور و رنگ» نوشته کلاد دلافسه با ترجمه ملیکا آقامحمدعلی کرمانی از سوی واحد کودک و نوجوان انتشارات پیام مشرق راهی پیشخان کتابفروشی‌ها شد.

به گزارش کودک پرس، مجموعه 88 جلدی «بازی با نور و رنگ» حاوی نکات علمی مختلف، نوشته کلاد دلافسه و تصویرگری پیر ماری ولت است که با ترجمه ملیکا آقامحمدعلی کرمانی برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

در این مجموعه کودکان و نوجوانان می‌تواند نکات علمی گوناگونی را فرا گیرند. همچنین با یک چراغ قوه کاغذی می‌توانند تصاویر پنهان شده در صفحات سیاه و تاریکی که ضمیمه کتاب شده است را پیدا کنند و از تماشای آنها لذت ببرند و احساس کنند که به یک سفر علمی اکتشافی جذاب رفته‌اند.

با مطالعه مجموعه 8 جلدی «بازی با نور و رنگ» کودکان و نوجوانان اطلاعاتی درباره موضوعات مختلفی از جمله بدن انسان، دایناسورها، آسمان، اعماق دریاها، غارها، و جنگل‌ها کسب می‌کنند.

«در اعماق دریاها»، «در اعماق غارها»، «در اعماق جنگل»، «در مصر باستان»، «در لانه حشرات»، «در دنیای دایناسورها»‌، «در اعماق بدن انسان» و «در اعماق آسمان» عنوان‌های این مجموعه 8 جلدی است.

در بخشی از کتاب «در دنیای دایناسورها» می‌خوانیم:
«تاکنون هیچ دایناسور زنده‌ای دیده نشده است. این حیوانات عجیب بر روی کره زمین زندگی می‌کردند؛ قبل از اینکه هیچ آدمی بر روی زمین زندگی کند. اما در این کتاب می‌توانی از فاصله نزدیک به آنها نگاه کنی، طروی که انگار به زمان‌های ماقبل تاریخ رفته‌ای. البته بدون نور چیز زیادی نمی‌بینی. برای بررسی دقیق همه‌چیز یک چراغ قوه کاغذی را لازم داری. چراغ قوه‌ات را از صفحه آخر کتاب جدا کن. آن را بین صفحه‌ سیاه و تصاویر بگذار و هر جا را که می‌خواهی ببینی، با چراغ قوه‌ات روشن کن. وقتی چراغ قوه‌ را به این طرف و ‌آن طرف حرکت می‌دهی. چیزهایی را می‌بینی که در تاریکی پنهان شده‌‌اند. ممکن است که ما تا حالا دایناسورهای زنده ندیده باشیم. اما دانشمندان استخوان‌های فسیل‌شده این موجودات باورنکردنی را پیدا کردند. بعضی وقتها آنها استخوان‌ها را به هم وصل می‌کنند تا شکل واقعی دایناسور را به دست آورند. تو می‌توانی اسکلت دایناسورها را در موزه‌ها ببینی. دایناسورها در اوایل دوره ژوراسیک، نزدیک به 25 میلیون سال پیش بر روی زمین ظاهر شده‌اند.

واحد کودک و نوجوان انتشارات پیام مشرق مجموعه 8 جلدی «بازی با نور و رنگ» را در قالب 24 صفحه مصور رنگی با شمارگان هزار نسخه و قیمت 150هزار ریال برای هر جلد منتشر کرده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار