186853
۰۷ آذر ۱۳۹۷
رئیس اداره بهزیستی مهاباد خبرداد:

انتقال کودک آزاردیده مهابادی به بهزیستی/ صدور حکم بازداشت ناپدری و مادر دختربچه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهاباد ضمن تشریح آخرین وضعیت دختربچه آزار دیده مهابادی، از انتقال این کودک به بهزیستی این شهرستان خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، مهران یوسفی درباره آخرین وضعیت دختر بچه 6 ساله مهابادی که مورد ضرب و شتم و شکستگی ران پا قرار گرفته بود، گفت: این کودک پس از یک هفته بستری و انجام عمل جراحی در بیمارستان شهرستان مهاباد با گرفتن حکم از دادستانی به بهزیستی منتقل می‌شود.

وی افزود: این کودک تاحدودی از لحاظ روحی و روانی با مراقبت‌های کارشناسان بهزیستی شرایط بهتری پیدا کرده و از وضعیت بی اعتمادی به اطرافیان فاصله گرفته است.

یوسفی درباره وضعیت والدین این کودک گفت: دادستان حکم بازداشت ناپدری و مادر این کودک را صادر کرده است و این حکم در اسرع وقت اجرایی خواهد شد تا علت و زوایای این کودک آزاری روشن شود.

وی ادامه داد: ناپدری این کودک خود نیز دارای دختر بچه‌ای خردسال است که حضانتش به مادر بزرگش سپرده شده است.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته دختر بچه‌ای 6 ساله به دلیل ضرب و شتم و آثار سوختگی، کبودی و شکستکی در چند نقطه از بدنش و همچنین آثار خفگی و اثر ناخن و خراشیدگی روی گلوی کودک توسط مادربزرگش به بیمارستان شهرستان مهاباد منتقل شد. مادر این کودک اهل کرمان و ناپدری اش اهل مراغه است و در حال حاضر ساکن شهرستان مهاباد هستند و طبق گفته مادر بزرگ کودک، ناپدری‌اش به دلیل اعتیاد به مواد مخدر سابقه کیفری دارد و بنا به گفته بستگان کودک، مادر این دختربچه نیز به مواد مخدر اعتیاد دارد.

 

 

 

 

منبع: ایلنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار