186647
۰۵ آذر ۱۳۹۷
گفت‌وگو با نوجوان ورزشکار داربی؛

هیچ مانعی سد راه موفقیتم نشد

یک نوجوان ورزشکار دارابی گفت: برای کسب مهارت در ورزش‌های رزمی ناچار به مهاجرت از محل سکونت‌مان شدیم اما به موانع اهمیت ندادم چون هدف بزرگتری داشتم.

به گزارش کودک پرس ، محمدامین احمدی سدهی نوجوان ۱۲ ساله از اهالی دوبرجی –مرکز بخش فورگ-  در مسابقات دفاع شخصی کاراته موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی کشور شده است.

او که دانش‌آموز کلاس ششم است از یک سال گذشته تمرین  و حضور در دوره‌های آموزشی ورزش‌های رزمی را آغاز کرده و طی مدت کوتاهی باپشتکار و تلاش، در رده سنی خود تبدیل به ورزشکاری در سطح ملی شده است.

محمدامین پس از کسب مقام دوم استانی در مسابقات رزمی که جهرم میزبان آن بود، به مسابقات کشوری با میزبانی شیراز راه یافت و در این عرصه افتخارآفرین شد. او علاوه بر کاراته در رشته تکواندو نیز آموزش‌دیده و مهارت‌های ویژه‌ای دارد.

 این ورزشکار نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب گفت: ازآنجاکه علاقه خاصی به ورزش‌های رزمی داشتم سعی کردم تا آنجا که در توان دارم برای بارور شدن استعدادهایم تلاش کنم.

 محمدامین احمدی سدهی بیان کرد: ما در دوبرجی سکونت داشتیم و در منطقه ما محل مناسبی برای آموزش‌های رزمی وجود نداشت بنابراین سال گذشته برای دوره‌های آموزشی،  پدرم مرا  تا داراب همراهی می‌کرد و پس از مدت کوتاهی به دلیل بعد مسافت، به همراه خانواده به داراب مهاجرت کردیم.

 

وی با اشاره به حمایت‌های بی دریغ پدرش در مسیر بارور شدن توانمندی‌های این ورزشکار  اظهار داشت: در داراب پدرم  با مراجعه به هادی معماریان که از مربیان مجرب در عرصه ورزش‌های رزمی هست، مرا به او معرفی کرد و در کلاس‌های این مربی شرکت کردم که پس از مدتی توانستم استعداد و پشتکار خود را بروز دهم.

این نوجوان دارابی خاطرنشان کرد: من در کلاس‌های آموزش رشته‌های تکواندو و دفاع شخصی کاراته شرکت کردم و بااینکه در هر دو رشته مهارت دارم به سبب رده سنی که در آن به رقابت پرداختیم، در مسابقات دفاع شخصی شیتوریو یونیون کاراته شرکت کرده ام.

احمدی اظهار داشت: پس از کسب رتبه دوم استانی به همراه ۲۱ نفر از اعضای تیم استانی به مسابقات کشوری با میزبانی شیراز راه یافتم و در آنجا موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی کشور شدم.

وی بابیان اینکه از ابتدا مسابقات و قهرمانی مدنظر نبود و بیشتر به آموختن تکنیک‌های رزمی فکر می‌کردم، گفت: هدف اصلی‌ام از دنبال کردن تمرین و آموزش، کسب مهارت در زمینه ورزش‌های رزمی بود و به رتبه و مسابقه فکر نمی‌کردم اما وقتی موقعیت حضور در مسابقات کشوری فراهم شد از آن استقبال کردم.

 

احمدی تصریح کرد: در طی دوره آموزشی، استعداد و پشتکارم توسط مربیان مورد تحسین قرار گرفت و پس از حضور در مسابقات استانی، تحت هیچ شرایطی حتی یک جلسه از کلاس‌ها و تمرین‌های اردوی کشوری را تعطیل نکردم.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار