موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
185915
۲۸ آبان ۱۳۹۷

دورهمی استعدادیابی کودکانه در قالب جشنواره «از کودکی»

جشنواره «از کودکی» به مناسبت روز جهانی کودک با هدف آموزش هم‌زیستی، تعامل و تاکید بر برابری حقوق کودکان با یکدیگر از روز سه‌شنبه ۲۹ آبان ماه پذیرای آثار خلاقانه کودکان در قالب متن، عکس، صوت و ویدئو است.

به گزارش کودک پرس ، این جشنواره که توسط یک استارت‌آپ خصوصی با حمایت جامعه معلولین ایران برگزار می‌شود، یک رویداد ملی برای استعدادیابی است که تمام کودکان 5 تا 12 ساله ‌می‌توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه رویداد، در این دورهمی بزرگ استعدادهای کودکانه مشارکت کنند.
در پذیرفتن آثار هیچ محدودیتی وجود ندارد و کودکان می‌توانند استعدادها، مهارت‌ها و توانمندی‌های خلاقانه‌ خود را درسایت جشنواره به آدرس cactuscast.ir ثبت کنند.
خانواده‌هایی که علاقمند به استعدادیابی و حضور فعالانه کودک خود در یک رویداد فرهنگی اجتماعی متفاوت هستند، تا پایان آذر برای ثبت‌نام و ارسال آثار خلاقانه کودکان‌شان فرصت دارند.
کودکان دارای معلولیت، کودکان کار، کودکان مهاجر و کودکان غیرمعلول، همگی از فرصتی برابر برای شرکت در این جشنواره برخوردارند.
آثار ارسالی، در بازه زمانی دوهفته‌ای توسط هیات داوران و مردم به رای‌گیری گذاشته می‌شود و پس از آن، طی مراسمی از خالقان آثار منتخب تقدیر و جوایز ارزنده‌ای به ایشان اهدا خواهد شد.

این رویداد با تکیه بر سادگی و معصومیت کودکان و توانایی معجزه‌آسای آنها در برقراری ارتباط با یکدیگر فارغ از رنگ پوست، زبان یا هر تفاوت دیگر به جامعه یادآوری کند که با تغییر نگرش، می‌توان از نیروی مولد و انرژی و انگیزه چند میلیون فرد دارای معلولیت در راستای توسعه ایران و ایجاد جامعه‌ای پیشرفته بهره گرفت.

 

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، شهرداری تهران، انجمن خانواده ناشنوایان ایران، انجمن باور، انجمن سندروم داون، انجمن نابینایان و انجمن ضایعات نخاعی ایران از جمله حامیان این رویداد هستند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار