185588
۲۲ آبان ۱۳۹۷

۲۰۰۰ نسخه کتاب کودک به کتابخانه‌های عمومی جهرم اهدا شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جهرم گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی تعداد ۲ هزار نسخه کتاب کودک و نوجوان توسط خیران فرهنگی به کتابخانه‌های عمومی جهرم اهدا شد.

به گزارش کودک پرس ، مجتبی امیرزاده در مراسم تجلیل از خیران همیار کتاب که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در جهرم برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و در طرح مشارکتی خرید کتاب، تحت عنوان «نسیم دانایی»، نزدیک به 150 میلیون ریال کتاب کودک و نوجوان در قالب 2هزار نسخه کتاب خریداری و به کتابخانه‌های عمومی جهرم اهدا شد.

وی افزود: منابع مالی این طرح مشارکتی از طریق اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، خیران و تخفیف ناشر   تامین شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه طرح مشارکتی نسیم دانایی در سه مرحله به اجرا در می‌آید، بیان کرد: مرحله اول کتاب‌های کودک و نوجوان، مرحله دوم کتاب‌های داستان و رمان و مرحله سوم  کتاب‌های روانشناسی و غیره است.

 

امیرزاده با دعوت از خیران در ترویج امر کتاب‌خوانی گفت: از خیرین فرهنگی دعوت می‌شود با حمایت خود ما را در غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی شهرستان یاری کنند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار