183396
۰۶ آبان ۱۳۹۷

نفرات برتر استعدادهای ووشو سیستان و بلوچستان مشخص شدند

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: نفرات برتر المپیاد استعدادهای برتر ووشو پسران نوجوان ۱۲ تا ۱۵ سال این استان در وزن‌های مختلف مشخص شدند.

به گزارش کودک پرس ، عباس شیبک اظهار داشت: این دوره از رقابت ها با حضور 70 ووشو کار از سراسر سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
وی ادامه داد: یونس و محسن شهرکی، محمد جواد سرگزی و علیرضا گلوی در وزن 42 کیلوگرم و همچنین در وزن 45 کیلوگرم شعیب صفرزئی، محمد امین مبصری مقدم، آریا چاکری و امیرحسین ستوده انتخاب شدند.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در وزن 48 کیلوگرم محمد ناروئی، علی اصغر عرب، ابراهیم ریگی حسین آبادی و محمدعمر گمشادزهی برتر شدند.

وی بیان کرد: مبین ریگی، محمد سامان بختیاری، سهیل ریگی و ایوب سالارزهی در وزن 52 کیلوگرم و محمد ریگی، محمدطاها دهمرده، سبحان سنچولی و ابوذر شهنوازی در وزن 56 کیلوگرم برتر شدند.

شیبک اظهار داشت: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستانهای سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و 150 نفر را بانوان تشکیل می دهند.

 

هم اینک افزون بر 44 هزار و 880 ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار