183026
۰۳ آبان ۱۳۹۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

همدان ۲۰۱۸ مبزیان سه جشن تئاتری است

رئیس بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: در این دوره جشن ۱۰۰ سالگی تئاتر کودک در ایران و ۲۵ سالگی جشنواره تئاتر کودک در همدان را برگزار می‌کنیم.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا درویش نژاد در جلسه اعضای ستاد هماهنگی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا، شور و اشتیاق همگان را برای برگزاری این جشنها دو چندان کرده است.
وی اضافه کرد: امسال علاوه بر اجرای برنامه های اصلی و جانبی جشنواره تئاتر، جشن 100 سالگی و یک ربع قرن فعالیت جشنواره در شهر همدان را به شادی و سرور می نشینیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: تاکنون 9 کشور برای حضور در بخش بین الملل اعلام امادگی کرده اند و پیشنهاد چندین کشور جهان نیز برای برگزاری ورک شاپ های مختلف پذیرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: هنرمندان و شخصیت های برجسته هنری و فرهنگی از سراسر کشور باهدف هویت بخشی به جشنواره و احترام به کودکان ایران به جشنواره دعوت شده اند.

درویش نژاد با اشاره به اثر بخشی جشنواره در ذهن و شخصیت کودکان سراسر جهان گفت: همه کودکان به ویژه فرزندان ایران باید از این برنامه بهره مند شوند.
رئیس بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان یادآوری کرد: توجه به کودکان قشر ضعیف جامعه و مناطق حاشیه نشین شهرهای استان و روستاها را در اولویت قرار داده ایم.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 29 آبان تا چهارم آذر 1397 با میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار