183011
۰۳ آبان ۱۳۹۷

پارک تئاتر کودک و نوجوان در همدان نامگذاری می‌شود

دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: به مناسبت این جشنواره یکی از پارک‌های همدان به نام پارک تئاتر کودک و نوجوان با همکاری شهرداری و شورای شهر نامگذاری و در نخستین روز جشنواره، افتتاح می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مریم کاظمی در جلسه اعضای ستاد هماهنگی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: نامگذاری یکی از پارکهای همدان به نام تئاتر کودک و نوجوان یاد و خاطره این جشنواره بزرگ را در ذهن کودکان جاودان می کند.

وی خاطرنشان کرد: تندیس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نیز در ورودی این پارک نصب می شود.
کاظمی گفت: روز 28 آبان آیین افتتاح جشنواره را به صورت یک کارناوال شادی در پیاده راه بوعلی برگزار می کنیم.
دبیر جشنواره افزود: در این کارناوال شادی 25 عروسک غول پیکر به همراه گروه های موسیقی از نواحی مختلف ایران برنامه ای شاد را با حضور کودکان و نوجوانان اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تئاتر از مرحله تئوری و برنامه ریزی خارج شده و به مرحله اجرا وارد شده است، گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل خوب مسئولان استان همدان جشنواره ای درشان و جایگاه کودکان ایران زمین برگزار کنیم.
مریم کاظمی از هنرمندان و کارگردانان صاحب نام کشور در عرصه نمایش است و از سال گذشته دبیری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را به عهده دارد.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 29 آبان تا چهارم آذر 1397 با میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار