183008
۰۳ آبان ۱۳۹۷

یادمان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ساخته می‌شود

قائم مقام بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: یادمان این جشنواره طراحی شده و توسط شهرداری همدان ساخته و نصب می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، اردشیر صالح پور اظهار داشت: یادمان جشنواره در ورودی پارک تئاتر کودک و نوجوان نصب و در آیین افتتاح جشنواره رونمایی می شود.
وی اضافه کرد: این یادمان از یک ماسک تئاتر در وسط و شکوفه و گل های روئیده در اطراف آن تشکیل شده و به خوبی نماد تئاتر کودک را نشان می دهد.

قائم مقام بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان افزود: طرح ماسک تئاتر بر اساس قدیمی ترین ماسک تئاتر کشف شده از حفاری های منطقه لرستان منسوب به دوره هخامنشی اقتباس شده است.
صالح پور خاطرنشان کرد: این طرح به رنگ طلایی که نشانه آفتاب و درخشندگی است برپایه ای از جنس سفال و به رنگ فیروزه ای که نمایانگر هنر سفالگری همدان است، ساخته می شود.

وی گفت: علاوه بر ساخت یادمان از طرح فوق، تندیس جشنواره نیز از روی همین طرح ساخته و به برگزیدگان اهدا می شود.
قائم مقام بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ابراز امیدواری کرد: شهرداری با شتاب بخشیدن به عملیات اجرایی خود، فضای پارک تئاتر کودک و نوجوان را برای اجراهای نمایشی آماده کند.
این دوره از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، شعار «کودک و حقوق اجتماعی» را ترویج می دهد.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 29 آبان تا چهارم آذر 1397 با میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار