182848
۰۲ آبان ۱۳۹۷

کارگاه تخصصی «نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان» در ارومیه آغاز بکار کرد

کارگاه تخصصی «نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان» یکم آبان ماه سال جاری با حضور «حسن دولت آبادی» به مدت دو روز در ارومیه آغاز بکار کرد.

به گزارش کودک پرس ، کارگاه تخصصی « نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان » یکم آبان ماه سال جاری با حضور « حسن دولت آبادی » به مدت دو روز در ارومیه آغاز بکار کرد.

در این کارگاه که با همکاری حوزه هنری کودک و نوجوان ، حوزه هنری آذربایجان غربی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود ، شیوه های نگارش صحیح نمایشنامه و اهمیت آن در رشد و شکوفایی ذهنی کودکان و انتقال پیام، آموزش و آماده سازی ذهنی کودکان برای سالهای آینده با استفاده از هنر تئاتر برای مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تدریس می شود.

حسن دولت آبادی متولد سال 1335 در ساري و دارای مدرک ليسانس‌ بازيگری و كارگرداني، كارشناسي ارشد تئاتر و درجه يك كارگرداني است.

دولت آبادی که به نویسندگی، کارگردانی، تحقیق، تولید کننده و بازی (تئاتر، سریال و فیلم سینمایی) اشتغال دارد، نگارش بیش از 30 نمایش نامه و تالیف و انتشار 19 نمایش نامه از جمله مجموعه “نمایش نامه های آسان” ویژه مقاطع مختلف تحصیلی (مهد کودک تا دبیرستان) را در کارنامه هنری خود گنجانده است.

 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از مراکز فعال و پویا در تولید نمایشهای عروسکی ویژه کودکان و نوجوانان است که با فعالیت بیش از 20 گروه نمایشی ، هرسال چندین عنوان نمایش را در سراسر استان بر روی صحنه برده و تا کنون چندین جشنواره را در این خصوص اجرا کرده است .

 

 

 

منبع: حوزه هنری آذربایجان غربی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار