18167
۲۸ خرداد ۱۳۹۶

گزارشی از وضعیت «اسکی باز» در آخرین روزهای منتهی به جشنواره

‎محمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «اسکی باز» درباره آماده سازی فیلم گفت: فیلمبرداری فیلم ظرف 32 روز فیلمبرداری  در روستای کوهرنگ و ارتفاعات به اتمام رسید و بعد از پایان تدوین توسط حمید نجفی راد، مراحل پایانی صداگذاری توسط آرش قاسمی در حال انجام است تا بتوانیم زودتر فیلم را تحویل دفتر جشنواره دهیم. 

به گزارش کودک پرس، ‎محمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «اسکی باز» درباره آماده سازی فیلم گفت: فیلمبرداری فیلم ظرف 32 روز فیلمبرداری  در روستای کوهرنگ و ارتفاعات به اتمام رسید و بعد از پایان تدوین توسط حمید نجفی راد، مراحل پایانی صداگذاری توسط آرش قاسمی در حال انجام است تا بتوانیم زودتر فیلم را تحویل دفتر جشنواره دهیم.
وی درباره فضای فیلم گفت: فیلم به نظرم گرم و خوب است و می‌تواند با مخاطب کودک و نوجوان همچنین خانواده ارتباط برقرار کند. فیلم داستان پسر بچه ای ده ساله است و با رویکردی که جشنواره دارد به نظر می‌تواند موفق عمل کند.
تهیه‌کننده فیلم «جنجال در عروسی» درباره شانس موفقیت فیلم در جشنواره کودک و نوجوان گفت: بستگی به تیم داوی جشنواره دارد ما تمام تلاش خود را می کنیم تا فیلم آنگونه که شایسته است بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند اما درباره موفقیت در جشنواره باید دید تیم داوران چه کسانی هستند و چه سلیقه‌ای را دارند.
وی درباره تاثیر موسیقی در فیلم گفت: موسیقی فیلم توسط ستار اورکی ساخته شده و موسیقی به عقیده من در ارتباط‌گیری فیلم با مخاطب بسیار موثر خواهد بود.
بنابراین گزارش،  فیلم داستان پسربچه اسکی بازی است که تنها چند ساعت تا زمان برگزاری مسابقات اسکی وقت دارد، اما چوب اسکی او شکسته و به نجار آبادی سفارش یک جفت چوب اسکی داده است، اما مجبور می شود برخلاف میل باطنی اش بز کوهی را برای قربانی به روستای مجاور ببرد و تا عصر برگردد، او راه کوهستانی برفی و صعب العبور را در پیش می گیرد، در بین راه اتفاقاتی رخ می دهد، وقتی برمی گردد چوب اسکی اش هنوز آماده نشده است و … .
فریدون نجفی کارگردانی فیلم را عهده دار است او  در بخش فیلم کوتاه تاکنون موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و جوایز مختلف جشنواره های بین المللی شده است.
منبع : فارس
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار