18125
۲۵ خرداد ۱۳۹۶
همزمان با لیالی قدر انجام شد؛

مداحی سید مهدی میرداماد و پسرش در شبکه کودک

در سحرگاه بیستمین روز ماه مبارک رمضان مداح اهل بیت سید مهدی میرداماد مهمان برنامه سحر گاهی شبکه کودک شد و علاوه بر ذکر مصبیت شهادت امام علی علیه السلام در مورد آموزش مداحی برای نوجوانان صحبت کرد.

به گزارش کودک پرس،  سید مهدی میرداماد که به همراه فرزندش علی رضا در برنامه شرکت داشت در ابتدای برنامه با اهدای کتیبه ای به مناسب ایام شهادت صاحب ذولفقار فضای برنامه را به سمت ذکر مصیبت حضرت برد گفت که فرزندش علاقه خاصی به مداحی اهل بیت دارد .
وی گفت فرزندان از پدر و مادر تاییدیه می گیرند و انچه پدر مادر به کودک خود جهت دهند آینده کودک را رقم می زند و از خانواده ها تقاضا کرد برای مساله مداحی نوجوانان اصلا عجله نداشته باشند.
در ادامه برنامه پس از مداحی علیرضا؛ سید مهدی میرداماد با تاکید بر عدم تثبیت صدا در سنین قبل از بلوغ از بچه ها خواست که در قبل از بلوغ فقط باید در سبک های تقلیدی عمل کنند و پس از تثبیت صدا امکان نوآوری و خلاقیت در این زمینه بیشتر وجود خواهد داشت وی همچنین تاکید کرد باید مواظب لطمه زدن به صدا با فشار بی مورد بود.
میرداماد در بخش دیگری از صحبت های خود گفت من علاقه زیادی به پدر و مادرم داشتم و اکنون که سالهای زیادی است انها را از دست داده ام دلتنگی شدیدی احساس می کنم و از بچه ها عزیز می خواهم که قدر لحظات حضور والدین را داشته باشند و دست بوس پدر و مادر خود باشند .
وی گفت اگر زمانی بزرگترها در مسجد اجازه حضور من را در مداحی نمی دادند و اشتباهاتم را نمی پذیرفتند قطعا من اکنون در چنین جایگاهی نبودم و به همین خاطر از همه عزیزان عاجزانه تقاضا می کنم از ایجاد محدودیت برای کودکان در مراسمات مذهبی پرهیز کنند با میدان دادن به کوچکسالان محبان اهل بیت را افزایش دهند .
لازم بذکر است برنامه سر سفره خدا به صورت زنده هر سحرگاه از شبکه کودک سیما پخش می شود و با دعوت از فعالان فرهنگی این حوزه سعی در ایجاد سبک زندگی اسلامی با توجه به حلول ماه مبارک رمضان دارد زنده بودند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار